Met Orangina naar I LPool Party Zürich Ken ik jou niet ergens van? Solozeiler Ton komt aan in Nederland Horecaregels op Heineken-viltjes OJieckse Bierviltjes met horecaregels in Enkhuizen 16 Product, promotie pers Orangina timmerde onlangs stevig aan de weg met een actie ver over de landsgrens. Tot 31 juli kon ieder een in Nederland met minimaal drie flessen Orangina meedingen naar een toegangskaartje voor de Orangina Pool Party in Zürich op 9 augustus. Het feest bij een Olympisch zwembad en een enorme streetparade verderop in de stad zijn elk jaar goed voor zo'n 600.000 bezoekers. Op de flessen Orangina Regular en Orangina Light (beide 1,5 liter) zat een halshanger met actiepunten. Verder moesten de deelnemers hun eigen 'Orangina-gevoeT beschrijven in een slagzin. Het aantal ingezonden punten en slagzinnen overtrof de verwachtingen. Helaas konden alleen de vijftien meest originele inzenders mee. Zij kregen ieder twee kaartjes. De rest bleef thuis, met drie flessen Orangina. Ook lekker. Wieckse Witte heeft dit jaar voor de maanden juli tot en met september een nieuwe ver leidelijke Wieckse sms-zomer- promotie ontwikkeld, waarbij consumenten kunnen laten weten welke tactieken zij gebruiken om iemand te versieren. Het thema van deze horecapromotie is 'Hoe speel jij het spel der verleiding?', in lijn met het Wieckse-thema 'Licht prikkelend'. Bij elke Wieckse Witte die de 0 UJieckse Witte i consument bestelt, zit een actie voucher met daarop een nummer en een meerkeuzevraag over 'het spel der verleiding'. Door het goede antwoord te sms-en, zijn vijftig tickets te winnen voor de Wieckse Witte Canal Party op de Amsterdamse grachten. Ook horecamedewerkers maken kans op tickets voor dit evenement. Naar verwachting zal deze actie net als die van vorig jaar bijdragen aan een zomerse omzetstijging. De 'Solozeiltocht van Ton' om de wereld zit er bijna op. Onderweg is hij alles tegen gekomen wat een dergelijke zeiltocht tot een afschuwelijke onderneming maakt. Afzien in de Beringstraat, noodweer bij het ronden van Kaap Hoorn en wekenlange windstiltes in de Bermuda Triangle. Zaterdag 19 juli naderde Ton de Nederlandse kust. Vervolgens was hij vijf weekenden lang te zien vanaf de Nederlandse stranden. Ton wil zijn sponsors, familie, vrienden en alle anderen die hem tijdens zijn solozeiltocht altijd zijn blijven steunen, hiermee bedanken, leder weekend was het een feestje op de catamaran van Ton, waar dj's en gasten de sfeer bepaalden. Heineken heeft in Enkhuizen 75.000 bierviltjes verspreid met daarop regels voor horeca- bezoekers. Daarmee levert de bierbrouwer op zichtbare wijze een bijdrage aan een veiliger en gezelliger uitgaansklimaat in de stad. Het initiatief maakt deel uit Heineken Nederlands Beheer WaMtlKIIIUUNII bkkhuiibk - HeiiMbcit wr- spreidt rs.om bierviltjes in Enk- hulien mee daarop de regels die horeabetneken m die «nd In acht moeten nemen. Het Is de eer van de proef Veilig uitgaan, die sinds vorig jaar in Enkhuizen wordt gehouden. Horecaondernemers moeten aan een aantal eisen voldoen om in het weekeinde tot half zes 's morgens open te mogen blijven. Bron: Alkmaarsche Courant neiuweit

Jaarverslagen en Personeelsbladen Heineken

Vers van 't Vat | 2003 | | pagina 16