Geflitst And the winner is... Amstel beste bier voor voetbalfans Kort nieuws Wie van voetbal houdt, kan maar beter Amstel drinken en goed opletten. Het biermerk maakt het in diverse acties voor voetballiefhebbers mogelijk om kaartjes te winnen voor de Champions League of de Amstel Cup-finale. Aan de actie Schop het tot Superprof II deden zo'n 170.000 consumenten mee. Zij spaarden etiketten van Amstel met daarop bekende voetballers. Verder beantwoordden zij op internet vragen over voetbal. Zeventig mensen wonnen zo een a vliegticket en kaartjes voor zichzelf en twee van hun beste vrienden voor de finale van de Champions League in Manchester. In het vliegtuig zorgden de ook uitgenodigde spelers Danny Blind en Sonny Silooy voor vermaak. Na een buffet volgden de wedstrijd en de terugtocht per bus naar het vliegveld. De kaartjes voor de Amstel Cup-finale op 1 juni in De Kuip in Rotterdam werden gewonnen door een groot aantal supermarktondernemers. Zij kregen de opdracht een display te bouwen in het kader van Amstel en voetbal. Ook zij mochten twee vrienden meenemen, maar kozen natuurlijk voor twee medewerkers. Yvonne van Leent van de afdeling Bedrijfsinkoop bij Heineken 's-Hertogenbosch maakte deze foto op Tenerife. De eerste vakantiedag en meteen al Heineken. Edwin Vendeloo uit Spijkenisse is een echte Heineken-verzamelaar. Van zijn toiletruimte heeft hij zelfs een bierglas gemaakt. Vers van 't Vat, juni 2003 De Heineken Quality Awards bestaan tien jaar en hebben als doel de brouwerijen bewust te maken van de vele factoren die de kwaliteit van de producten beïnvloeden. Deze interne Heineken prijzen werden op 23 mei in Zoeterwoude uitgereikt. Dit jaar is er tevens een nieuwe categorie geïntroduceerd; the Heineken Award voor Communication Excellence (Heineken ACE). Goede communicatie rondom de Heineken merken is de sleutel voor succes bij het behoud van de sterke positie die Heineken bezit en bij verdere uitbreiding van de merken. Ierland is het eerste land dat deze prijs mee naar huis mocht nemen. De Heineken Brewery Award ging dit jaar naar Vietnam Brewery in Ho Chi Minh City; de Heineken Sales Distribution Award werd door Asia Pacific Breweries in Singapore gewonnen en de Most Improved Operation Award ging naar Heineken Espana. Tot slot is de meest prestigieuze prijs, de Heineken Quality Award 2002, tevens gewonnen door Vietnam Brewery in Ho Chi Minh City. Deze brouwerij behaalde in totaal de hoogste overall score. De winnaars van zowel de Brewery Award als de Quality Award samen met de heer Ruys

Jaarverslagen en Personeelsbladen Heineken

Vers van 't Vat | 2003 | | pagina 9