-24 Inhoud -19 10 vragen aan... Buitenland 'Nieuw talent' 6 Afdeling belicht w Reportage Kort nieuws 8 SHOW L2 Product, promotie pers 16 Regio 18 Anno 1963 22 Geachte Consumentenservice 23 'Taking Heineken to the Next Level' 23 Goed Vaatje 26 Bedankt 27 Niet-actievendagen 28 Fred Douwe Recepties 30 Persoonlijk 31 Momentopname 32 Vers van't Vat, mei 2003 Glazenwasser Willem Nieuwenburg Hij ziet misschien wel meer van de werkvloer dan alle dure consultants bij elkaar. Loek Mensink, hoofd afdeling Recruitment en Talentontwikkeling "Het belangrijkste talent is het kennen van je eigen kwaliteiten en weten watje nodig hebt om ze te ontwikkelen." "We zijn geduchte concur rentie voor uitzendbureaus: alleen al in deze vestiging werken ruim 700 flexibel inzetbare mensen." Document Services Peter van Vendeloo, hoofd Corporate Communicatie Ministerie van Verkeer en Waterstaat "Het blijkt dat Bob van alle Postbus 51-campagnes verreweg de succesvolste is." Multi Bintang Indonesia "De overheid heft forse accijnzen en een 'luxury tax' en dat maakt bier niet goedkoop." Multibedrijven "In feite zijn we een klein ontwerpbureau binnen de organisatie." Colofon Vers van 't Vat is het personeelsblad van Heineken Nederlands Beheer B.V. en verschijnt twaalf keer per jaar Uitgave afdeling Communicatie Hoofdredactie Marianne van den Hoek-Huybregts Eindredactie Wilma Gertenaar Productie Lasswell Communication Events, Noordkade 42, 2741 EW Waddinxveen, tel. 0182-623066 versvanhetvat@lasswell.nl Vormgeving Rense Partners, Den Haag Oplage 10.500 Druk OJfset Service, Valkenswaard Heineken Nederlands Beheer

Jaarverslagen en Personeelsbladen Heineken

Vers van 't Vat | 2003 | | pagina 2