Geflitst Klanttevredenheidsonderzoek Weer veel nieuwtjes te zien op Posterdag Kort nieuws In het kader van het project 'Shared Facility Management Services', is in februari een klanttevredenheidsonderzoek uitgevoerd voor de Heineken-restaurants in kantoor en productie. De medewerkers van Facility Management zijn blij met de hoge respons op het onderzoek en de positieve algemene indruk en beoordeling die daar uit kwam. Het blijkt dat medewerkers van Heineken groot belang hechten aan een goede restauratieve voorziening. Net als aan gezonde voeding. Verder wordt de klantvriendelijkheid van de cateringmede werkers hoog gewaardeerd. Het assorti ment in de restaurants wordt goed beoordeeld, maar de prijsstelling krijgt een minder goede beoordeling. Over de kwaliteit en het assortiment van de automaten zijn de ondervraagden positief; het verhelpen van storingen verdient wel meer aandacht. Met de uitkomsten van het onderzoek gaan de restaurants nu aan de slag. Als u hier meer over wilt weten, kunt u uw vragen natuurlijk altijd stellen aan de teamleiders in de restaurants. h Belang l B Waardering De donkergroene balk geeft het belang aan dat men stelt aan de aspecten van de restauratieve voorzieningen. De lichtgroene balk geeft aan hoe men die nu waardeert. De Hooiberg in Zoeterwoude was 25 maart traditioneel plaats van handeling van de jaarlijkse Posterdag, georganiseerd door de afdeling R&D van HTS. De afdeling gebruikt deze dag om collega's uit binnen- en buitenland op de hoogte te houden van de ontwikkelingen in allerlei projecten. Een breed palet aan onderwerpen op het gebied van research development werd door middel van posters gepresenteerd aan Heineken-medewerkers uit veel werkmaatschappijen. De Posterdag telde driehonderd bezoekers en dat waren er iets meer dan vorig jaar. De belangstelling van de bezoekers ging vooral uit naar de ontwikkelingen rondom membraanfiltratie en het tapsysteem David. Nieuw onderdeel van de Posterdag was een forumdiscussie over innovatie met als thema 'jong en groen'. Mare Bolland (Raad van Bestuur), Alan Gourdie, Nicole de Steenhuysen Piters en Paul Waterreus namen deel aan een panel en beantwoordden vragen uit de zaal. John Yonce, ICT Services HNBS, maakte deze foto een paar maanden geleden tijdens een reis naar Zuid-Afrika met oud-studenten van zijn dispuut, waarbij ze merchandising- materialen van Heineken meenamen. Met zijn dertigen liepen ze, met oranje Heineken- petten op, bij Kaap de Goede Hoop. Eric Weiten, technological controller Thai Asia Pacific Brewery, stuurde deze foto waarop een jonge monnik in Noord-Thailand (Mae Hong Son) samen met zijn broer het nieuwe jaar viert bij een rijstveld. Ze zijn trots op de doos Mekhong whisky en natuurlijk op de doos Heineken (gebrouwen in Thailand).

Jaarverslagen en Personeelsbladen Heineken

Vers van 't Vat | 2003 | | pagina 9