10 -14 24 Inhoud -19 4 10 vragen aan... Opfriscursus EVM Reportage Heel Holland Helpt! Afdeling belicht Buitenland CEO in oorlogstijd 6 Kort nieuws 8 Product, promotie pers 16 Regio 18 Anno 1964 Geachte Consumentenservice 23 'Taking Heineken to the Next Level' 23 Goed Vaatje 26 Bedankt A, Recepties 28 Persoonlijk 30 Momentopname 32 Vers van't Vat, april 2003 Heineken Duty Free Travel Retail Waar mensen onderweg belastingvrij bier kunnen kopen, zorgt deze afdeling ervoor dat het er is en dat de reiziger daarop wordt gewezen. Buffelen in de 'United States of Spain' "Het beeld van de luie Spanjaard is onterecht. Ze werken hard, ook voor Heineken." Cees Claasen, rayonmanager en manager Horeca Relaties voor Brand "Het is ontzettend belangrijk het Brand-gevoel te behouden." "Het gaat niet gebeuren." Vincent de Vries, ontwerper van de nieuwe bedrijfskleding "Bedrijfskleding wordt steeds modieuzer." "Er was vanzelfsprekendheid in ons werk geslopen." Heftruckchauffeurs worden zich bewust van risico's Colofon Vers van 't Vat is het personeelsblad van Heineken Nederlands Beheer B.V. en verschijnt twaalf keer per jaar Uitgave afdeling Communicatie Hoofdredactie Marianne van den Hoek-Huybregts Eindredactie Wilma Gertenaar Productie Lasswell Communication Events, Noordkade 42, 2741 EW Waddinxveen, tel. 0182-623066 versvanhetvat(é>lasswell.nl Vormgeving Rense Partners, Den Haag Oplage 10.500 Druk Offset Service, Valkenswaard Heineken Nederlands Beheer

Jaarverslagen en Personeelsbladen Heineken

Vers van 't Vat | 2003 | | pagina 2