In bladen als Voetbal International, De grote vraag die we de Oranje- Aanvalluh! en Voetbal Totaal plaatsen supporterstellen is: Hoe help jij'? we advertenties en artikelen. Op de internetsite kunnen supporters zich inschrijven en maken ze kans op mooie prijzen. We geven in commercials op televisie voorbeelden van fans die er hard aan werken. prachtige zitplaatsen en het bijwonen van het SBS6- programma 'De Derde Helft', waar de wedstrijd wordt besproken met de trainers, voetballers en andere coryfeeën. Daar kan de hulp in de praktijk worden gebracht, en kunnen we laten zien dat het Heineken menens is. Het zal ons tenslotte niet gebeuren... Wat moet je doen? Zoek de dichtstbijzijnde video- of digitale camera, maak een afspraak na je werk of in het weekend, en maak een filmpje van maximaal dertig seconden waarin je laat zien hoe jouw team helpt. Stuur het filmpje uiterlijk 30 juni 2003 per e mail naar de afdeling Marketing in Den Haag: marketing_heineken@heineken.nl. De vijf beste inzen dingen zetten we op het BrowseHuis, zodat iedereen binnen Heineken kan stemmen. Zo bepalen we wie wij uiteindelijk afvaardigen naar Nederland-Oostenrijk. Let er wel op datje niet overal op het terrein mag filmen. Kies dus je locatie zorgvuldig. In het filmpje moet in ieder geval de Heel Holland Helpt-sticker terugkomen, die je aantreft bij deze Vers van 't Vat. Heel Holland Helpt en Heineken loopt voorop! Veel succes. Voor inspiratie kun je altijd terecht op de site HeelHollandHelpt.nl. Daar vind je ook de commercials die voor de campagne zijn gemaakt. Vers van 't Vat, april 2003

Jaarverslagen en Personeelsbladen Heineken

Vers van 't Vat | 2003 | | pagina 21