Stand-up comedy met Murphy's Met XiMini Cooper op weg Project X van start De Murphy's Comedy Night 2003, een stand-up comedy- tournee langs de grote steden in Nederland, is onlangs van start gegaan. Murphy's Irish Red is dit jaar voor het eerst hoofdsponsor van deze tour, die inmiddels al een aantal jaar bestaat. Per jaar worden zo'n tachtig shows gegeven, verspreid over veertien steden. Elke Comedy Night treden een Master of Ceremonies (MC) en maximaal vier stand-up comedians op. Het Amsterdamse Comedy Café verzorgt de programmering van de Murphy's Comedy Nights. Het eerste deel van de tour loopt van maart tot en met juni, het tweede deel van september tot eind 2003. Het volledige programma is te vinden op het BrowseHuis onder 'Nieuws en informatie'. In de Pepsi Stage in Amsterdam werd 5 maart Project X gelanceerd, waarmee Vrumona een nieuwe dimensie toevoegt aan het cola-segment. Project X heeft namelijk alles te maken met een nieuwe variant Pepsi: Pepsi X, een mysterieuze combinatie van cola en powerdrink. Nederland is het eerste land ter wereld dat ermee kennismaakt. "Pepsi X is een energy-cola", vertelt brandmanager Dolf van den Brink. "Een combinatie dus van de verfrissing en de doordrinkbaarheid van cola met de energieboost die je krijgt van drankjes als Xi." Powerdrinks winnen de laatste jaren sterk aan populariteit. Tegelijk moest worden voorkomen dat cola te 'gewoon' werd. "Dat deden we al eerder door Pepsi Blue en Pepsi Twist te introduceren. Met Pepsi X voegen we opnieuw een lekkere, eigentijdse colavariant toe aan ons assortiment", zegt Dolf. Pepsi X mikt op een jonge doelgroep die op zoek is naar individuele 'kicks' in het leven. Daarom is het alleen verkrijgbaar in verpakkingen tot 1 liter. Vrumona brengt de powerdrank Xi de komende tijd op een wel heel speciale manier onder de aandacht van de consument. Alle nieuwe vertegenwoordigers gaan namelijk rijden in de Xi Mini Cooper, een met Xi-reclame bestickerde lease-Mini. Het idee hiervoor komt uit de koker van de afdeling Horeca. "De overeenkomsten zijn duidelijk. De Mini Cooper is een energieke, extravagante auto, die goed past bij het jonge, energieke imago van Xi", legt managementtrainee Maud Meijboom (afdeling Channel Management) uit. "Bovendien ziet de auto er zowel aan de buiten- als binnenkant modern uit. Het is de bedoeling dat er dit jaar vijftien Xi Mini Coopers op de weg komen. Ook de vertegenwoordigers die al langer bij ons werken, kunnen, als ze dat willen, voor de Mini als lease-auto kiezen." Heineken Nederlands Beheer

Jaarverslagen en Personeelsbladen Heineken

Vers van 't Vat | 2003 | | pagina 8