Vers van 't Vat, maart 2003 14 10 De lezer van Vers van 't Vat In december 2002 voegden wij een enquêteformulier bij Vers van 't Vat. Uw antwoorden geven ons inzicht in wat de lezer vindt van het blad. Trade Marketing heeft te maken met consument en producent "Het moet duidelijk zijn dat bier geen alledaags drankje is, maar een belevenis." Henk van Schaik, magazijnmeester Zoeterwoude "17.000 artikelen op voorraad." De modernste brouwerij van Afrika "Een prestatie voor Heineken!" Heineken Ontvangsten in Den Bosch 19 "Het lijkt een beetje op de horeca, maar dan van negen tot vijf." Colofon Stand-up comedy met Murphy's Met Xi Mini Cooper op weg Project X van start Rijdende abri van Amstel Positief advies COR over Grofstructuur Geflitst HOTT komt eraan Kist vol Heineken-historie Geachte Consumentenservice Strip Hei Society Het (bier)moment van Mirjam de Jong 24 25 26 32 RSI-campagne afgerond 12 Nieuw onderhoudscontract computersystemen Amstel Gold Race 13 De Momentopname 16 Goed Vaatje: Blooker in Amsterdam 18 Pensioenontwikkelingen 22 Heineken boekt opnieuw meer winst Nieuwe Heineken-commercial 23 Vers van 't Vat is het personeelsblad van Heineken Nederlands Beheer B.V. en verschijnt twaalf keer per jaar Uitgave afdeling Communicatie Hoofdredactie Marianne van den Hoek-Huybregts Productie Wilma Gertenaar en Lasswell Communication Events, Noordkade 42, 2741 EW Waddinxveen, tel. 0182-623066 versvanhetvat@lasswell.nl Vormgeving Rense Partners, Den Haag Oplage 10.500 Druk Offset Service, Valkenswaard Vers van 't Vat, maart 2003 3

Jaarverslagen en Personeelsbladen Heineken

Vers van 't Vat | 2003 | | pagina 3