Willem de Jonge manager Verpakken 's-Hertogenbosch Heeft u ook een ultiem biermoment? Meld het de redactie Heineken De vraag of ik een biermoment weet voor deze rubriek, kan ik eenvoudig en met alle plezier beantwoorden. Biermomenten genoeg! Na een dag hard werken bouw ik graag, samen met mijn directe collega's van het managementteam Verpakken, zo'n moment in. Dat kan prima in 's-Hertogenbosch, een Bourgondische stad, rijk aan drank- en eetgelegenheden. Wel ontstaat dan snel de discussie over de frequentie waarin zo'n biermoment moet plaatsvinden. 'Eens per maand' vindt veel bijval. Onze prioriteit echter is het verwezenlijken van onze ambitie. Een gemiddeld biermoment bestaat uit tien glazen. Met de huidige groep Bossche verpakkers en zonder grote investeringen, willen wij per jaar 260 miljoen van die momenten verpakken! Nederlands Beheer iveuei lauuo ucucci

Jaarverslagen en Personeelsbladen Heineken

Vers van 't Vat | 2003 | | pagina 32