Consumentenservice L Dagelijks ontvangen Rose, Anja, Nel en Theo van Bureau Consumentenservice in Zoeterwoude stapels brieven met vragen, ideeën, opmerkingen en verzoeken van onze consumenten. Voor de rubriek 'Geachte Consumentenservice' zoeken zij in samenwerking met de redactie van Vers van 't Vat de leukste inzending(en) voor publicatie uit. Eindejaarsbier door Peter de Wit Kom nou, He'm, ik wil maar V\d\b. 1 Wo& evem.' Met hetzelfde eewak <boo\ je het im de afvalbak. Geachte heer, mevrouw, mejuffrouw, Gaarne wil ik u via deze brief vragen waarom dit jaar het bier van de jaarwisseling niet is uitgekomen? Ik spaar bierglazen en de eerste set van 1995 tot en met 2000 heb ik compleet. Daarnaast heb ik ook het andere model dat in 2001 en 2002 uitkwam. Inmiddels is het begin januari, maar het glas van 2003 heb ik nog nergens gezien! Wordt het niet meer verkocht of is het alleen in St. Annaparochie en omstreken niet te krijgen? Ik had gehoopt dat er dit jaar ook een setje van zes glazen zou zijn, zodat de verzameling weer compleet is. Dit zou veel beter staan. Vooral bij mensen zoals ik, die bierglazen en andere dingen sparen en verzamelen als hobby. Bij voorbaat dank en alsnog een gezond 2003. Bureau Consumentenservice kreeg aan het einde van 2002 en in het begin van 2003 vele tientallen reacties binnen van mensen die het eindejaarsbier hebben gemist. Zij kregen een brief waarin werd uitgelegd dat het erg jammer is voor de trouwe fans, maar dat het eindejaarsbier niet meer wordt gemaakt omdat de verkopen het brouwen van een dermate speciaal bier niet rechtvaardigen. Vers van 't Vat, februari 2003 23

Jaarverslagen en Personeelsbladen Heineken

Vers van 't Vat | 2003 | | pagina 23