onsumentenservice Dagelijks ontvangen Rose, Anja, Nel en Theo van Bureau Consumentenservice in Zoeterwoude stapels brieven met vragen, ideeën, opmerkingen en verzoeken van onze consumenten. Voor de rubriek 'Geachte Consumenten service' zoeken zij in samenwerking met de redactie van Vers van 't Vat de leukste inzending(en) voor publicatie uit. -j.k Moet Met de Ach/ Yer^t viert ik hèt nieuwe jaar een keer niet tien kilo te zwaar beO'ia! Bureau Consumentenservice ontving een brief van iemand die, na een ontmoeting met de kerstman, voortaan zijn garagedeur op slot houdt. Het was kort voor kerst en ik moest nog een paar boodschappen halen. Ik liet de garagedeur even openstaan. Het was ongeveer 11.00 uur en tegen 11.30 uur draaide ik het pad weer op en zag toen een kerstman staan, die blijkbaar net de garage had verlaten. Was dit een goed teken of niet? Ik belette de man de doorgang naar de straat en op mijn vraag waarom hij mij kwam bezoeken, was zijn antwoord: "Ik heb, als goede kerstman, een paar jongens weggejaagd die wat wilden stelen." "Fantastisch!", was mijn antwoord. "Daar hebben we tenminste wat aan." Toen ik vervolgens een kijkje nam in mijn garage, zag ik tot mijn verbazing mijn eigen fiets klaarstaan voor vertrek, afgeladen met twee volle kratten Heineken bier en daarbij ook nog een houder met zes flessen fris. Aan het stuur een tasje, een plastic zak en een emmer met daarin nog eens dertien flessen frisdrank en, als klap op de vuurpijl, mijn boormachine. Bureau Consumentenservice heeft de briefschrijver bedankt voor het verhaal en heeft hem een key-cord met fluitje toegestuurd. Heineken iderlands Beheer

Jaarverslagen en Personeelsbladen Heineken

Vers van 't Vat | 2002 | | pagina 24