r Vers van 't Vat, november 2002 14 19 12 mmmmm Edward van Cuilenborg, presentator Amstel Cup "Het alles-of-niets-effect maakt de Amstel Cup-competitie zo bijzonder." Francis Tjaarda, secretaris Raad van Bestuur 10 "Mijn bijnaam 'moeder overste' zie ik als een compliment." Misschien wel de populairste cursus van Heineken "De cursus Communiceren en Beïnvloeden is niet bepaald een feestcursus." Hoe open staan we voor ideeën, meningen, durf en ondernemingslust? Wij keken bij Heineken alvast om ons heen. Taking Heineken to the Next Level Heineken USA wint award Opening siroophal Vrumona Grootste Heineken-unit in Amsterdam Stormschade DCS De beste reputatie van Nederland Geflitst 9 De Momentopname 16 Goed Vaatje: Café De Tempelier in Nijmegen 18 Opening Colonne 6 Stadsbrouwerij De Ridder dicht 22 Hei-Time Reactie oude foto 23 Terug naar de oude werkplek met Piet Pols 24 Geachte Consumentenservice Strip 25 Sponsoring James Bond-film 26 Hei Society 27 Het biermoment van Hedwig Boerboom 32 Het paard van sinterklaas is zoek Er stonden grote ketels die erg warm waren. "Zouden ze daar pepernoten in bakken?" dacht de hoofdpiet bij zichzelf. Colofon Tf''.'v*1 "f- bum Vers van 't Vat is het personeelsblad van Heineken Nederlands Beheer B.V. en verschijnt twaalf keer per jaar Uitgave afdeling Communicatie Hoofdredactie Marianne van den Hoek-Huybregts Productie Wilma Gertenaar en Lasswell Communication Events, Noordkade 42, 2741 EW Waddinxveen, tel. 0182-623066 versvanhetvat@lasswell.nl Vormgeving Rense Partners, Den Haag Oplage 10.500 Druk Offset Service, Valkenswaard Vers van 't Vat, november 2002 3

Jaarverslagen en Personeelsbladen Heineken

Vers van 't Vat | 2002 | | pagina 3