Consumentenservice HEINKEN jsqL &WK5 chl Dagelijks ontvangen Rose, Anja, Nel, Theo en Douwe van Bureau Consumentenservice in Zoeterwoude stapels brieven met vragen, ideeën, opmerkingen en verzoeken van onze consumenten. Voor de rubriek 'Geachte Consumentenservice' zoeken zij in samenwerking met de redactie van Vers van 't Vat de leukste inzending(en) voor publicatie uit. door Peter de Wit J Bureau Consumentenservice ontving de volgende vraag over de televisiecommercial van het nieuwe 25cl-flesje van Heineken. Beste directie, in de hoop dat mijn brief op de goede plaats aankomt, richt ik mij tot u met een misschien bijzondere vraag. Mijn naam is mevrouw Rijsdijk, ik ben bijna 75 jaar, dus echt wel flink op leeftijd. Televisie is voor mij wat betreft natuurfilms, het nieuws en interessante documentaires een welkome afleiding. De rest is niets voor mij, als u begrijpt wat ik bedoel. Maar sinds enige tijd wacht ik de reclame af, in de hoop dat dat ene spotje weer komt wat zo geweldig leuk is. De jongeman die dat flesje bier wil achterhalen, tot bij de eskimo's toe. Hoe hij dat brengt, is gewoonweg geweldig en dat mag hij gerust eens te horen krijgen. Dat complimentje is voor tweehonderd procent op z'n plaats. Ook als hij daarna nog eenmaal in beeld komt in die winkel en bijna weer zijn biertje kwijtraakt. Het gezicht dat hij dan trekt, ik zou gewoon medelijden met hem krijgen. Kortom, mijn compliment voor de jongeman, een klasse acteur. Mijn vraag is nu als volgt: is het mogelijk dat ik als 75-jarige per post met hem in contact kan komen om hem zo langs deze weg persoonlijk mijn bewondering voor het leuke spotje over te brengen? Ik ga voor het spotje altijd even zitten, jammer dat het zo kort is. Geachte directie, kunt u mij hierbij helpen? Bureau Consumentenservice heeft de briefschrijfster, mede namens het reclamebureau NEBOKO, hartelijk bedankt voor de leuke brief over de commercial van het nieuwe 25cl-flesje van Heineken. De complimenten van de briefschrijfster zijn vertaald en door gezonden naar de Engelse acteur die de hoofdrol speelt in deze commercial. Daarnaast geldt het compliment uiteraard ook voor de bedenkers van de commercial. Ook namens hen nog een bedankje en namens de hele crew van de Heineken-televisiecommercial heeft Bureau Consumentenservice de briefschrijfster wat leuke attenties gestuurd. Hè', Kêv\ doê jè KVlee aav\ Uèt Hèi'nêkèn fieb-S'projech? {h Cowpleelr web a\\ë Xk wondeer neb de 'Avondje ^kappen L V'/A Heb tneer voor o\^> heb héél I aai en héél eezell>'& *)orAb. Vers van 't Vat, september 2002

Jaarverslagen en Personeelsbladen Heineken

Vers van 't Vat | 2002 | | pagina 25