Nieuwe Heineken Roval Cl De uiterlijk zeer zelfverzekerde Donny is nonchalant aanwezig op een feest. Volkomen relaxed loopt hij rond, totdat hij dat ene meisje ziet. Zij is anders. Zij is het! Vanaf dat moment is het met hem gedaan. Weg zelfvertrouwen. Hoe gaat hij dit aanpakken? Wat gaat hij haar zeggen? Wat wordt die ene verpletterende openingszin? Er gaat van alles door zijn hoofd, maar uiteindelijk kan hij er maar één woord uit krijgen... Het oudste specialty-merk van Vrumona, Royal Club, heeft vanaf deze maand een nieuw gezicht. Tekst Karin Willems De nieuwste Heineken commercial heet 'Club' en is na 'De Vraag, Music Hall, De Politicus, Der Rudi, Bruiloft en De Groene Fles' de zevende film die reclamebureau TBWA\NEBOKO CAMPAIGN binnen de 'Biertje?'-campagne voor Heineken heeft gemaakt. Vanaf 5 augustus is hij op alle Nederlandse zenders te zien. Tekst Pascal van Ham Toen Vrumona in 1961 het merk Royal Club overnam van de kleine Rotterdamse fabrikant Tims, was er slechts Tonic. Inmiddels is Royal Club uitgegroeid tot een kwalitatief sterk merk met vele smaken, waarvan Bitter Lemon en Tonic de bekendste zijn. 'Verfrissing met stijl' is het uitgangspunt van de nieuwe campagne. Daarin onderscheidt Royal Club zich duidelijk als het meest volwassen frisdrankmerk. Het design is vernieuwd en heeft een 'krachtige' uitstraling. Daarnaast is sinds deze maand de reclame 'Royal Club on Ice' op televisie. In de commercial zien we een glas met twee ijsblokjes in de vorm van een mannen- en een vrouwentorso. Wanneer Royal Club Tonic wordt ingeschonken, ontstaat een zinnenprikkelende sensatie. De ijsblokjes in het glas bewegen op een spannende wijze naar boven... waar ze versmelten in een sensuele omhelzing. Heineken Nederlands Beheer

Jaarverslagen en Personeelsbladen Heineken

Vers van 't Vat | 2002 | | pagina 8