4, Vers van 't Vat, augustus 2002 6 10 14 19 Marc Koster "Shared Services is gericht op bundeling van kennis." Als het plan maar goed is "Wij krijgen veel horecaplannen onder ogen. Daar zitten goed doortimmerde plannen tussen, maar er zijn er ook veel die onvolledig zijn." René Polfliet, senior consultant bij Proseco B.V. "Wat we eigenlijk willen voorkomen, is dat Heineken-medewerkers iets overkomt en het merk Heineken imagoverlies lijdt." Nieuw tijdregistratie- en evaluatiesysteem "Er komt een gestandaardiseerd systeem voor tijdregistratie en evaluatie." Heineken-paardenstailen "De paarden, het tuig en de stal moeten er altijd netjes en mooi uitzien. Elk ritje in Amsterdam is PR voor Heineken, dus moet alles perfect zijn." Nieuwe commercial Donny Nieuw gezicht Royal Club Hygiëne, Orde en Netheid Geflitst Nieuwe campagne Dr Pepper Pop in het oosten Goed Vaatje: De Zomer Solaris in Bloemendaal De Momentopname David: tapbier innovatie Brand-Up vijftig jaar Foto's uit de oude doos Geachte Consumentenservice Strip Heineken-clubs Hei Society 13 16 23 24 26 Het biermoment van Gertjan Stierman 32 Colofon 2 u 12 18 22 Vers van 't Vat is het personeelsblad van Heineken Nederlands Beheer B.V. en verschijnt twaalf keer per jaar Uitgave afdeling Communicatie Hoofdredactie Marianne van den Hoek-Huybregts Productie Wilma Gertenaar en Lasswell Communication Events, Noordkade 42 2741 EW Waddinxveen, tel. 0182-623066 versvanhetvat@lasswell.nl Vormgeving Rense Partners, Den Haag Oplage 10.500 Druk Offset Service, Valkenswaard - «,i? •i' Vers van 't Vat, augustus 2002 3

Jaarverslagen en Personeelsbladen Heineken

Vers van 't Vat | 2002 | | pagina 3