Foto's uit de oude Hoera... Brand-Up is jarig! Het speciaalbier is maar liefst vijftig jaar geworden. En met die leeftijd is het een van de oudste speciaalbieren uit Nederland. Al in 1952 introduceerde Brand 'Pilsener UP'. Sindsdien heeft dit ultieme pils in kleine kring grote naam en faam opgebouwd. Het is een helder sprankelend pils dat door het fijnbloemige aroma uitstekend geschikt is als aperitief. Dat is alom bekend. Maar door de vorstelijke hopbitterheid is een glas UP tevens een uitstekend digestief! Tekst Menno Middelkoop Voor de echte UP-genieters heeft Brand de 'Club der UPtimisten' opgericht. Het lidmaatschap onderstreept de betrokkenheid bij UP en de daarmee samenhangende levenswijze: genieten staat voorop. In het kader van deze betrokkenheid presenteert UP een jubileumdas. Leden van de club krijgen een brief thuisgestuurd waarmee zij de das met korting kunnen bestellen. Consumenten kunnen datzelfde doen door drie streepjescodes in te sturen of door te reageren via internet of aanmeldings formulieren bij een horecagelegenheid. De das heeft de typerende UP-kleur en kent een unieke code, waarmee de drager bij Brand-Up staat geregistreerd. En dat verhoogt het persoonlijke familiegevoel. Ook hier geldt: genieten staat voorop. Consumenten kunnen zich via de verbruikverpakking ook bij de club aanmelden. Meer informatie vindt u op de website: www.uptimist.nl. Regelmatig komt de redactie van Vers van 't Vat oude foto's tegen uit het kleurrijke verleden van Heineken. En natuurlijk zijn we dan benieuwd naar het verhaal achter de foto. Kunt u meer vertellen over de personen op deze foto of de situatie waarin deze werd gemaakt? Stuur ons een briefje (zie colofon) en wij plaatsen de mooiste reacties dan in de oktobereditie van Vers van 't Vat. Heineken Nederlands Beheer

Jaarverslagen en Personeelsbladen Heineken

Vers van 't Vat | 2002 | | pagina 22