Nieuwe bar voor dance events Unit Deventer had de primeur: tijdens de opening van het nieuwe pand op 10 juni presenteerde 'Miss Longneck' zich. En niet zonder succes. Een nieuwe bar van 27 meter lang, vijf meter hoog en vijf meter diep. Tijdens het dance event Impulz in Bussloo, eind juni, werd Bar 10 voor het eerst ingezet. Tekst Karin Willems Miss Longneck is de nieuwste horecapromotie van Heineken. In eigentijdse outfits promoten twee dames de Heineken Longneck. In de rugzak passen achttien gekoelde flessen. Met deze promotie kan de horecaondernemer Longneck op een aantrekkelijke manier onder de aandacht brengen. Miss Longneck is speciaal bedacht om in te zetten in discotheken, muziek/feestcafés, strandtenten en grand cafés. Tekst Liesbeth Groeneveld Heineken Nederlands Beheer Heineken Brouwerijen Evenementen Service ontwikkelde de bar in samenwerking met de afdeling Marketing. Met Bar 10 wordt een swingende, dynamische doelgroep aangesproken. Jan Feikema, projectleider bij Evenementen Service: "We gaan de bar gebruiken voor dance events, zoals de Heineken Fast Forward Dance Parade in Rotterdam (10 augustus) en Dance Valley in Spaarnwoude (3 augustus). Door de 'spacy' en strakke look, de mooie verlichting en de koele witte kleur, speelt Bar 10 in op nieuwe trends en de moderne Heineken-uitstraling. In ieder geval springt de grootte van de bar in het oog." 18 Hg

Jaarverslagen en Personeelsbladen Heineken

Vers van 't Vat | 2002 | | pagina 22