0* Z) Dagelijks ontvangen Anja, Nel, Rose, Theo en Douwe van Bureau Consumentenservice in Zoeterwoude stapels brieven met vragen, ideeën, opmerkingen en verzoeken van onze consumenten. Voor de rubriek 'Geachte Consumentenservice' zoeken zij in samenwerking met de redactie van Vers van 't Vat de leukste inzending(en) voor publicatie uit. "3éj Kèemt cliê s/rgda&iMidda&Zvi1 vt Ueel 46fiCo4 We Kern? Beste Heineken, Ik ben in het bezit van een spoorbaan die buiten in de tuin ligt (schaal 1 op 22,5). Hierbij staat ook een brouwerij die nu, omdat alles Duits is, Becks heet. Graag wil ik dit gebouw als mede twee rijtuigen van het merk Calanda, ombouwen naar Heineken. Mijn vraag is of het mogelijk is stickers en emblemen te ontvangen. Ik kan, als u dat wilt, foto's sturen van hoe de brouwerij en de rijtuigen er nu uitzien en hoe het er straks uitziet. Ik vraag wellicht veel, maar ben een liefhebber van Heineken en zou het mooi vinden als het merk Heineken plaats neemt in en op mijn spoorbaan. Bureau Consumentenservice antwoordde: Vriendelijk dank voor uw e-mail bericht. Wij zullen u een aantal etiketten, aanvullende informatie en een sticker per post toesturen. Veel succes met uw spoorbaan/modelbouw. Als uw spoorbaan en rijtuigen helemaal klaar zijn, zijn wij erg benieuwd naar het eindresultaat.

Jaarverslagen en Personeelsbladen Heineken

Vers van 't Vat | 2002 | | pagina 23