0*
Z)
Dagelijks ontvangen Anja, Nel, Rose, Theo en Douwe van
Bureau Consumentenservice in Zoeterwoude stapels
brieven met vragen, ideeën, opmerkingen en verzoeken van
onze consumenten. Voor de rubriek 'Geachte
Consumentenservice' zoeken zij in samenwerking met de
redactie van Vers van 't Vat de leukste inzending(en) voor
publicatie uit.
"3éj Kèemt cliê
s/rgda&iMidda&Zvi1 vt
Ueel 46fiCo4
We Kern?
Beste Heineken,
Ik ben in het bezit van een spoorbaan die buiten in de tuin ligt
(schaal 1 op 22,5). Hierbij staat ook een brouwerij die nu, omdat
alles Duits is, Becks heet. Graag wil ik dit gebouw als mede twee
rijtuigen van het merk Calanda, ombouwen naar Heineken. Mijn
vraag is of het mogelijk is stickers en emblemen te ontvangen. Ik
kan, als u dat wilt, foto's sturen van hoe de brouwerij en de
rijtuigen er nu uitzien en hoe het er straks uitziet. Ik vraag
wellicht veel, maar ben een liefhebber van Heineken en zou het
mooi vinden als het merk Heineken plaats neemt in en op mijn
spoorbaan.
Bureau Consumentenservice antwoordde:
Vriendelijk dank voor uw e-mail bericht. Wij zullen u een
aantal etiketten, aanvullende informatie en een sticker per
post toesturen. Veel succes met uw spoorbaan/modelbouw. Als
uw spoorbaan en rijtuigen helemaal klaar zijn, zijn wij erg
benieuwd naar het eindresultaat.