Nieuwe stijl 'Ik wil een écht personeelsblad' Wereldwijde vriendschap met Amstel 10 vragen aan... In memoriam de heer A.H. Heineken IT-beheer na STAR Chain nummer. Met deze Vers van 't Vat nieuwe stijl zetten wij weer een stapje vooruit. Uw maandblad past in de moderne, vernieuwde huisstijl van Heineken. Wij zijn niet over één nacht ijs gegaan. In november 2001 vroegen wij zo'n driehonderd lezers hun mening te geven over het nulnummer, een proefexemplaar. Wij hebben hun opmerkingen ter harte genomen. Zo is bijvoorbeeld het formaat aangepast. Nog belangrijker waren de opmerkingen over de inhoud. Die mag best kritischer zijn en voor alle medewerkers herkenbaar. De redactie zal er hard aan werken om daaraan - letterlijk - inhoud te geven. Wij willen in dit eerste nummer ook op bescheiden wijze aandacht besteden aan de unieke manier waarop alle medewerkers en oud medewerkers in Nederland afscheid namen van de zo gewaardeerde heer Heineken. Ook deze bijzondere pagina's maken van dit eerste nieuwe nummer een speciaal De redactie hoopt dat u uw maandblad met nog meer plezier zult lezen. Wij horen graag wat u ervan vindt. Cees Brink, hoofd Communicatie Cees.Brink@heineken.nl 'Ik geef nooit bier roldu'i'ovpraar tuut vele aan groot <- 77-;z voorbeeld weg, ik leel ervan Sgfgg test van Heineken leeft as 1 1 r:" Reclameman met rijke invloed oi I oilmen oioi coneci 11 mmm 'Freddy, je n Eerbetoon aan Heineken

Jaarverslagen en Personeelsbladen Heineken

Vers van 't Vat | 2002 | | pagina 2