Heineken I CAO a la carte Company Name <- Ingang Parkeren bezoekers No identity without unity Company Name Ker*n*ai-4ja Vsr-gtctoTWl AdmUiWr*ir Parkeren bezoekers B(r)ouw uw eigen arbeidsvoorwaarden Meer informatie Interne bladen Vers van 't Vat en de brouwerijbladen krij gen vanaf januari een nieuw huisstijl-jasje. De personeelsbulletins zijn al een tijdje aan gepast aan de nieuwe huisstijl. Ook een aan tal interne campagnes, zoals CAO a la Carte, is al ontwikkeld volgens de nieuwe huisstijl. Namens de werkgroep Heineken Huisstijl Nederland, Anneke Ubbink Het BrowseHuis Het BrowseHuis heeft al een cosmetische huisstijl-invoering ondergaan. Deze wordt verder doorgevoerd. Alle betrokken site beheerders hebben een template ontvangen en er wordt verwacht dat iedereen zijn/haar site heeft aangepast op of voor 1 januari 2002. Wilt u meer informatie over de huisstijl, richtlijnen, voorbeelden et cetera? Bezoek dan eens het Corporate Identity Web. Klik als volgt: BrowseHuis>Heiway>Units en afdelingen>guidelines> corporate identity web. Deze site wordt regelmatig vernieuwd met voorbeelden en richtlijnen. Werkgroep Er is voor de Nederlandse werkmaatschap pijen een werkgroep in het leven geroepen om de implementatie van de nieuwe huisstijl binnen Heineken in Nederland vorm te geven. Wij zullen u regelmatig in Vers van 't Vat op de hoogte houden van de nieuwste ontwikkelingen. IÏ5JT LHelneken Nederlands Beheer j a a a*»* - ds Beheer

Jaarverslagen en Personeelsbladen Heineken

Vers van 't Vat | 2001 | | pagina 15