Om de nieuwe ,Biertje?,-cam- pagne van Heineken verder uit te bouwen zijn deze campagne uitingen in september in abri's en bushaltes door heel Nederland geplaatst. In totaal zijn er acht duizend posters opgehangen. De foto's zijn spontaan geschoten in Heineken-horecalocaties. Binnen de totale campagne benadrukt deze abri-campagne het mense lijke, sociale en gastvrije gezicht van Heineken. Begin november en in december van dit jaar wor den nog twee keer nieuwe en verrassende uitingen geplaatst door heel Nederland. Biertje? Biertje? fk Heerlijk Helder Heineken Heerlijk Helder Heineken Heerlijk Helder tr Heineken Heerlijk Helder V Heineken Alexander Koch Marketing Heineken Heerlijk Helder kV Heineken Heerlijk Helder Heineken Hoofdredactie: Peter Everts Tel 071-5457095 Eindredactie en coördinatie: Lasswell Communication Events Ron Magnée Marguerite de Ruijter Yvonne van Stek Conny Vet Sophie van Wel Tel 0182-623066 Fax 0182-638932 E-mail versvanhetvat@lassweli.nl Redactieadres: Lasswell Communication Events Noordkade 42 2741 EW Waddinxveen Vormgeving: Rense Partners, Den Haag Druk: Offset Service, Valkenswaard Intranetsite: http://Browsehuis/Newsinfo/VVTVAT Deadline VVV12: 16 november 2001. WV11 verschijnt in de week van 23 november. Heeft u een adreswijziging? Geef het door aan uw P&O-functionaris. Aparte melding van uw verhuizing aan de redactie is niet noodzakelijk. Overname van de gehele of gedeeltelijke inhoud van dit blad is slechts toegestaan na verkregen toestemming van de hoofdredacteur. Vers van 't Vat is het personeelsblad van Heineken Nederlands Beheer B. V. Het verschijnt twaalf keer per jaar.

Jaarverslagen en Personeelsbladen Heineken

Vers van 't Vat | 2001 | | pagina 24