Vrumona tekent samenwerkingscontract met Bieekemoiens Race Planet CONSUMENTEN SERVICE Vrumona sloot 20 juni een samenwerkingscontract met Bieekemoiens Race Planet. De ondertekening vond plaats aan het eind van de pitstraat op het circuit van Zandvoort. Terwijl raceauto's met tweehonderd kilometer per uur passeerden, tekende Michael Bleekemolen voor deze driejarige overeenkomst. In 1993 opende Michael Bleekemolen de deuren van zijn eerste indoor kartbaan. Vandaag de dag omvat Bieekemoiens Race Planet naast de drie indoor kartcentra in Amsterdam, Mijdrecht en Delft tevens een breed assortiment aan autosportactiviteiten. Met de toenemende popu lariteit van de autosport in Nederland is Bleekemolen in de loop der jaren een welbekende naam geworden. Het raceteam Team Bleekemolen bestaat uit de twee vaste krachten Sebastiaan en Michael Bleekemolen, met daar naast nog enkele rijders die voor het team uitko men. Ze hebben al heel wat overwinningen op hun naam staan. Het team komt dit seizoen in actie in de nieuwe Fly You Clio Renault Sport Cup en in de Europese Renault Sport Clio Cup. Naast het raceteam zijn op het circuit van Zandvoort nog talloze race-activiteiten mogelijk, variërend van zelf rijden met een formulewagen of racetourwa- gen tot het meerijden met een ervaren coureur. Intensieve overeenkomst De intensieve sponsorovereenkomst betreft zowel de drie kartcentra als de activiteiten en incentives van Bleekemolen op het circuit Zandvoort en het Team Bleekemolen. Deze samenwerking biedt Vrumona gedurende driejaar logovermelding van 7UP en reclame-uitstraling op alle auto's en vrachtauto's van Team Bleekemolen, die natio naal en internationaal rijden. Natuurlijk worden ook de helmen en kleding van de rijders van het logo voorzien. Voor de kartcentra is afgesproken dat zij exclusief de frisdranken van Vrumona ver kopen. Dit wordt voor de bezoekers zichtbaar door promotiemateriaal en reclameborden. Daarnaast wordt het logo afgebeeld op het start-/finishbord, het rondetijdenbord en het videokanaal. Tot slot zal Vrumona, in samenwerking met Pepsicola International (PCI), joint promotions gaan houden in de diverse marktsegmenten. Uitbreiding samenwerking Michael Bleekemolen: "Toen we acht jaar gele den met indoor kart begonnen, zijn we eigenlijk meteen al met Vrumona in zee gegaan. Deze jarenlange samenwerking, die overigens altijd ple zierig is geweest, wordt met dit contract gecon tinueerd en verder uitgebreid. In de horeca van de kartcentra zijn frisdrankverkopen het belang rijkste. De rijders willen sportieve resultaten neerzetten en de frisdranken van Vrumona slui ten daar goed op aan. De steeds populairder wordende autosport is voor Vrumona en PCI een goede manier om de merken meer onder de aandacht te brengen. De autosport zit in de lift, talloze branches storten zich hierop, aangezien we met een groot aantal uitzenduren een unieke sponsormogelijkheid bieden. Wij vinden 7UP een representatief merk voor onze auto's en zijn dan ook erg tevreden met dit samenwerkings contract." Na afloop van de ondertekening mochten de aanwezigen nog een rondje meerijden over het circuit in een Lamborghini Diablo. Voor sommi gen was dit misschien wel het hoogtepunt van de dag. Walter van de Ven, national accountmanager Vrumona Dagelijks ontvangen Rose, Bart, Anja en Nel van Bureau Consumentenservice in Zoeterwoude sta pels brieven met vragen, ideeën, opmerkingen en verzoeken van onze consumenten. Voor de rubriek 'Geachte Consumentenservice'zoeken zij in samen werking met de redactie van Vers van 't Vat de leukste inzending(en) voor publicatie uit. Hoezeer Amstel Bright wordt gewaardeerd, blijkt maar weer uit onderstaande brief die Bureau Consumenten service vlak voor de introductie in Nederland ontving. Geachte heer, mevrouw, Graag wil ik u een compliment geven voor uw heerlijke bier. Mijn vriend is reeds dertien jaar werkzaam bij de Nederlandse marine. Voor zijn werk wordt hij regelma tig uitgezonden naar de Nederlandse Antillen, waar hij met name op Curagao langere tijd verblijft. Omdat ik hem niet zo lang kan missen, bezoek ik hem daar regelmatig. Op Curagao heb ik voor het eerst uw super lekkere Amstel Bright geproefd. Ik hou zelf absoluut niet van bier, maar hier lust ik wel liters van. Genieten dus op die Antilliaanse stranden. Wat een verdriet op de terug reis naar Nederland; niet alleen afscheid nemen van mijn vriend, maar ook van die heerlijke 'Brightjes', want die zijn hier nergens te krijgen. Mijn passie voor uw bier gaat zelfs zo ver dat een col lega Amstel Bright heeft meegebracht van Curagao om de bevalling van ons zoontje te vieren. Kortom: mijn vraag aan u is: waarom is dit lekkere bier tje hier (nog) nergens verkrijgbaar en is er een moge lijkheid om het te bestellen? Ik weet zeker dat ik spreek namens een hoop mariniers en hun partners en vrienden, maar ook voor de Nederlandse toeristen. Ze praten allemaal over dit bier. Mijn vriend is voor drie jaar in Amsterdam geplaatst, dus geen reisjes meer naar Curagao. Moet ik nu echt drie jaar zonder Amstel Bright? In afwachting van uw antwoord staat er een leeg Amstel Brightje als souvenir op de schoorsteen. Bureau Consumentenservice antwoordde als volgt: Hartelijk dank voor uw brief, waarin u met groot enthousiasme schrijft over uw waardering voor Amstel Bright. Wij hebben goed nieuws voor u. Sinds enige tijd is Amstel Bright ook in Nederland verkrijgbaar. Weliswaar nog uitsluitend in de trendy horeca gelegenheden en bij strandpaviljoens langs de Nederlandse kust, maar zodra ons duidelijk wordt dat het daar een groot succes is, zal het ook verkrijgbaar zijn in supermarkt en slijterij. Het is voor u dus niet meer noodzakelijk om voor Amstel Bright helemaal naar Curagao te reizen.

Jaarverslagen en Personeelsbladen Heineken

Vers van 't Vat | 2001 | | pagina 28