ondersteunt Murphy's
Europees continent
alèkipply chain van merchandise materials: geflitst
ee game with t
of Murphy's Iris
Leo Hengstmengel,
secretaris OR Zoeterwoude
Kees van Leeuwen (Commercie H.B.
Hoofddorp) nam deze foto tijdens zijn vakan
tie in New York. Het is een aankondiging
voor een Hollandse week bij South Street
Seaport, een bekend uitgaanscentrum bij
Brooklyn Bridge.
Je zou zeggen dat
Heineken-medewerkers
op vakantie gaan om V
hun dagelijkse werk-
zaamheden te vergeten.
Integendeel. Uit de vele 1
vrijetijdskiekjes die de
redactie elke maand ont
vangt blijkt wel dat de
Heineken-medewerker, waar ter we
reld hij of zij zijn of haar vakantie ook door
brengt, een klein deeltje van het Heineken
hart meeneemt.
C/y/cóth*tóH«ln«lun.*
In april/mei maakten mijn vrouw en ik een
vierweekse reis door Vietnam.
Een mooi land en een vriendelijke bevolking.
De tropische warmte was ons weldadig, maar
maakte zeer dorstig. Gelukkig was er overal
bier, van noord tot zuid, vooral Tiger en
Heineken. In nagenoeg elke zaak viel er wel
wat Heineken-groen te bewonderen. Ook bill
boards onderweg met de bekende, grote
Heineken letters. Een prachtige prestatie van
Marketing en Verkoop. Er was dus veel te foto
graferen, want trots word je toch wel als je al
dat groen ziet.
pi j
Available while stocks last
van MMU belangrijke voordelen biedt. Het hoeft in de van de materialen. MMU is puur dienstverlenend,
komende jaren dan maar een kleine stap te zijn om Door de bundeling van kennis en ervaring ontstaat
MMU ook in te schakelen voor de supply chain van er echter een expertisecentrum dat efficiënter kan
merchandise materials voor Heineken en Amstel. werken en een hoger kwaliteitsniveau weet te reali
seren dan afzonderlijke werkmaatschappijen zelf
Overige ontwikkelingen kunnen. Bovendien draagt MMU er door de con-
MMU is begin 2001 officieel van start gegaan en cernbrede focus aan bij dat de Heineken-merken
opereert vanuit Zoeterwoude. De afdeling biedt over heel de wereld eenzelfde uitstraling hebben,
werkmaatschappijen one-stop-shopping op het ge
bied van merchandise materials. Dat traject loopt In de toekomst hoeft het voor de landenorganisaties
vanaf advies, ontwerp, ontwikkeling en inkoop tot en nog maar een kleine stap te zijn om MMU ook in te
met de distributie en facturering. Ook bewaakt MMU schakelen voor merchandise materials voor
de vastgestelde standaarden voor veiligheid, ge- Heineken en Amstel.
zondheid én milieu. De werkmaatschappijen blijven
wel zelf verantwoordelijk voor de keuze en de inzet Merchandise Materials Unit