25-jarig jubileum W.C. Molenaar, receptie 7 juni Wim Molenaar is op 31 mei 2001 25 jaar in dienst bij Heineken. Wim begon 25 jaar geleden bij de afdeling Verpakken bij Vrumona. Zeven jaar later ging hij naar CTD in Rotterdam, waar hij na twee maanden de Horeca Tap Service Rotterdam opstartte. Drie maanden later kreeg hij ook rayon Den Haag erbij. Dit deed Wim ook zeven jaar lang. Na deze jaren heeft hij de Horeca Tap Service Noord Oost Nederland geleid. De laatste twee jaar is hij druk bezig met het landelijk introdu ceren, opleiden en begeleiden van het laptop- gebruik bij alle HBTT-monteurs. Sinds vier jaar is Wim actief in de Onder nemingsraad Commercie. Wim hoopt vele bekende gezichten te mogen verwelkomen op zijn receptie. U bent van harte welkom op 7 juni vanaf 16.30 uur op de vestiging Hoogeveen (Heineken Brouwerijen Drenthe, de Stroom 2). als brewery manager werkzaam in Kuala Lumpur. Vanaf 1983 heeft hij diverse functies bekleed in Nigeria, waar hij als laatste werk zaam was als managing director Technical. In de periode 1990-1994 was hij technical direc tor in Griekenland. De laatste zeven jaar was hij werkzaam als directeur van Heineken Technical Services. De afscheidsreceptie van Frank wordt gehouden op donderdag 28 juni, vanaf 16.30 uur in De Hooiberg te Zoeterwoude. Frank hoopt dan de gelegenheid te krijgen om van vele (oud-)collega's afscheid te Afscheid G. Rijsdijk, receptie 4 juli Bert Rijsdijk maakt met ingang van 1 juli gebruik Jvan de TOPVUT-regeling. Bert is op 15 december 1988 in dienst gekomen H bij Heineken op de afde- ■Ri ling Tap Techniek. Tot op heden heeft Bert op deze afdeling gewerkt als me dewerker Planning en Werkvoorbereiding. Deze afgelopen twaalf jaar heeft hij, met veel plezier, samengewerkt met monteurs, Verkoopbinnen diensten, vertegenwoordigers en externe leveran ciers. Bert nodigt dan ook al deze mensen van harte uit op zijn afscheidsreceptie. De receptie is op woensdag 4 juli vanaf 16.30 op de Unit Schielanden te Rotterdam. 25-jarig jubileum A. Hagebeuk, receptie 25 juni Toon Hagebeuk is 25 jaar geleden als chaujfeur in dienst getreden bij dran kenhandel Den Uyl in Gorinchem. Na de over- name door Heineken is hij na een korte onderbreking van een paar maanden bij Heineken Brouwerijen Tap Techniek in dienst getreden als medewerker Horeca Tap Service. Ter gelegenheid van dit jubileum is er op 25 juni om 16.30 uur een receptie in de Ontvangstruimte bij Heineken Brouwerijen Schielanden. Toon nodigt iedereen uit en hoopt dat het een gezellige en drukke receptie wordt. Afscheid F.H. Schermers, receptie 28 juni Frank Schermers beëin digt, na een dienstver band van 29 jaar, op 28 juni op eigen verzoek zijn werkzaamheden voor onze onderneming. Frank kwam in 1972 in dienst en heeft na een opleidingsperiode bij Productie diverse functies bekleed in het buitenland. Hij is begonnen als Production manager, brewmaster en Techno logical controller in Singapore. Daarna was hij Gedurende deze zomer heeft Orangina weer een verrassende actie voor de consument voorbereid. Het is geen uitzondering dat de consument bij Orangina denkt aan een zomerse dag op een terras in Frankrijk. Dat heerlijke, zonnige gevoel brengt Orangina deze zomer naar Nederland met de promotie 'Ober, Orangina geeft een rondje'. ledereen die in juni en juli een fles Orangina in de supermarkt koopt, treft daarop een opvallen de halshanger aan in de zo kenmerkende vorm van de Orangina-fles. Als de consument op de ze halshanger enkele gegevens invult, kan hij op één van de vijftig geselecteerde Orangina-ter- rassen zomaar twee gratis flesjes Orangina be stellen. Deze terrassen van top-horecalocaties staan vermeld op de halshanger en op de spe ciaal ontwikkelde website www.kroegenweb.nl. Zonnig Orangina-decoratiemateriaal op het ter ras doet ook de passanten opmerken dat daar iets bijzonders aan de hand is. Om de horeca ondernemers nog meer te motiveren mee te Rodger Schoester, Nationale Promotie coördinator Specialties doen, mogen zij op hun terras ook nog een ex clusief Orangina-horlo- ge weggeven. Zo slaat Orangina twee vliegen in één klap: zo wel een leuke promotie in de supermarkt als een sterk instrument om de zichtbaarheid van Orangina in de horeca te verbeteren.

Jaarverslagen en Personeelsbladen Heineken

Vers van 't Vat | 2001 | | pagina 27