'When you're cool down with 7UP' is de in 1999 gestarte Cool Down-campagne van 7UP. Met name de televisiecommercial werkte erg goed voor 7UP. in 2000 is door een verpakkingsverandering meer nadruk gelegd op de verfrissendheid en de natuurlijke ingrediënten van 7UP. In 2001 is het de bedoeling om met een thematische activiteit meer 7UP te verkopen. In de Nederlandse supermarkten zijn sinds begin mei flessen 7UP en Sisi te koop met de nieuwste nationale promotie. Tijdens deze actie zullen 7UP en James Bond samen 007UP worden. James Bond is iemand die altijd wel avontuur en actie be leeft en dat doet hij met de nieuwste technologi sche snufjes die er beschikbaar zijn. 7UP zal de consument daarom een technologisch speeltje aanbieden, waarmee de mooiste avonturen kun nen worden gefilmd en vastgelegd. Consumenten kunnen sparen voor de hoogstaande Logitech QuickCam, omgedoopt tot de 007UP-web- cam. Op de actieverpakkingen van 7UP en Sisi staat een unieke code, een geheime code. In to taal heb je zeven geheime codes nodig om de web cam met spectaculaire korting te verkrijgen. Deze codes kun je niet alleen op de actieverpakking vin den, maar ook op www.007up.nl. Ook wordt er een e-mailtje gestuurd naar de men sen uit de Pepsi-, Sisi- en 7UP-database. Daarnaast zal het mobiele telefoonnummerbe stand worden gebruikt om alvast een code te SMS- en. Verkoop heeft de codes eveneens ontdekt! Op middelbare scholen in Nederland waar Pepsi, Sisi Surf dus naar www.007URnl, voer daar je codes in en bestel die webcam! Willem Treep, Nationale Promotie coördinator Vrumona en 7UP te verkrijgen zijn, worden door middel van stickers op de blikjes en de 50cl-flesjes eveneens codes weggegeven. Bij onder meer de Pizza Hut kunnen ook codes worden verkregen bij aankoop van een pizza-slice en een 50cl-flesje. Kortom, de actie wordt deze lente zeer breed uitgevoerd, zodat iedereen in aanraking komt met het geweldige aanbod dat 007UP de consument te bieden heeft.

Jaarverslagen en Personeelsbladen Heineken

Vers van 't Vat | 2001 | | pagina 13