mm Achthonderd vrienden naar UEFA Champions League Finale in Milaan Samen met je vrienden naar hét voetbalspektakel van het jaar: de UEFA Champions League Finale in Milaan op 23 mei 2001. Amstel maakt het vanaf 16 maart mogelijk met een unieke actie op internet: 23 mei vliegen acht honderd voetbalvrienden naar de UEFA Champions League Finale in Milaan. Laat je oude hobby herleven en spaar via de actiesite www.amstel.nl alle basisspelers van de Champions League Finalisten en win drie vlieg- trips voor jou en je twee beste vrienden. De redactie was erg benieuwd naar het verloop van deze unieke actie en vroeg daarom Jan van Velzen, brandmanager Amstel om een reactie. "Na twee weken hebben we al 8.000 inschrijvingen ont vangen, naast de 55.000 bezoekers per dag aan onze website. De respons is dus enorm. Mensen zijn extreem intensief met deze actie bezig. Zo heeft de top-5 van de quiz een duidelijke koploper. Deze persoon heeft maar liefst 240 vra gen goed beantwoord en blijft hiervoor zelfs 's nachts wakker. De reacties zijn ontzettend positief. Er wordt dan ook volop gebruikgemaakt van de mogelijk heid om via internet in het gastenboek een reactie te geven. Ook supermarkten doen hun uiterste best en bouwen de meest fantastische paleizen, zoals op onderstaande foto goed te zien is. De actie duurt nog zes weken, dus voetbal fans kunnen nog even hun best doen om de felbegeerde tickets naar Milaan te be machtigen aldus Jan van Velzen. De finalewedstrijd van Amstel begon 16 maart. Vanaf die datum zijn op www.amstel.nl codes in te voeren die corresponderen met een speler uit de selectie van een van de teams die de kwart finale van de UEFA Champions League finale hebben bereikt. Klik hier len verdien een AMSTEL BIER Home Spelerskaart Spelersprofielen Prijzen Winnaars Hoe werkt alles? Persoonlijk Dagwinnaars Trui Zondag, 18 maart 2001 1 N. Thoon«n 01:21 2 R. Falkena 08:09 X- Voorspellen li20 fl Scoor honuscodes met de quiz. Scoor boiuiscodes met een penalty. jouw 'dubbele' speler met die van een andere deelnemer. Amstel.nl biedt nog meer mogelijkheden om de 'vriendentrip' naar Milaan te kunnen win nen. Zo kun je je voetbalkennis testen in de voetbalquiz; de vijf winnaars gaan naar de UEFA Champions League Finale. Ben je handig met je computer muis; met het penaltyspel maak je kans let terlijk en figuur lijk de finale te bereiken. Ten slotte maak je iedere dag kans op de Golden Goal Voorspel en scoor bonuscodes. Ruil je spelers met deelnemers. AMSTEL E BIER CHAMPIONS LEAOtir |en verdien een j ■'.'IIHWIIIHWIM ssHMuminwi Hoe werkt de Quiz? Doe leder uur mee met de quiz en scoor bonuscodes. Heb je de vraag goed? Dan krijg je een bonuscode. Voer de code in op Je spelerekaart en ki^twefke speler het oplevert leder uur een nieuwe vraag. Dus hoe vaker je meedoet hoe meer kansje maakt op bonuscodes Sta je op 14 mei In de T opS quiz dan win Je 3 vliegtrips naar de Finale in Milaan. Genomineerd voor Milaan Welke club was de tegenstander van Olymplque Marseille in de finale van de EC1 In seizoen 1990/1991? Steaua Boekarest rWfTffïïli Het bemachtigen van de codes kan op ver schillende manieren; ieder flesje Amstel heeft een unieke code, maar ook via SMS en e-mail worden codes verzonden. Ook in de Amstel- kroegen zijn codes op viltjes en op kraskaar ten te vinden. Uiteraard kan het voorkomen dat je 'dubbele' spelers hebt gespaard, maar het transfer systeem biedt dan uitkomst. Je ruilt gewoon Ook supermarkt en horecaonder nemers maken kans de UEFA Champions League Finale bij te wonen. De on dernemer met de origineelste aankleding van zijn café of met de mooiste ac tiedisplay op zijn winkelvloer ver trekt 23 mei met twee vrienden naar Milaan. De drie Amstel- vrienden zijn al naar Milaan af gereisd om sa men met Walter Zenga een commercial te maken die aan moedigt mee te doen aan de Finalewedstrijd van Amstel. De commercial is tevens te zien op Amstel.nl. Rode Ster Belgrado Runners i 6 D Beudeker 7 X.Landbrug 8 J. m. Boelens 9 J. Schroder 10 M Versteeg 11 R.deHont 12 P Borgen 13 E.Valsler 14 B. Heuvelman 15 A.deWR Amstel biedt hattrick Supermarkt- en horecaondernemers doen hun best de display-wedstrijd te winnen

Jaarverslagen en Personeelsbladen Heineken

Vers van 't Vat | 2001 | | pagina 8