Het Xi-team op de Horesca v.l.n.r. boven: Willem Westenberg, Alida, Jane Dielessen, fotograaf, Eric van der Heide, Sandra Janse en Ron Degen v.l.n.r. onder: Anthionette, Karin, Jeanine en Monique Sluyter Climax behoort tot de familie van Xf, waartoe ook Xf Strength en Xf Relax behoren. Powerdrinks zijn de toppers van dit moment in de horeca. Vrumona maakt de verkoop van deze populaire dranken nog aantrekkelijker door de horecaondernemer betere marges te bieden. De powerdrink speelt in op de toenemende behoefte van consumenten aan op peppende en verfrissende dranken. Monique Sluyter Vanaf week 16 kunnen zowel ondernemers als consumenten door middel van verkoopacties ken nismaken met Xi Climax. Monique Sluyter en assis tenten, bekend van de tv en Playboy-reportages, ondersteunden de blik-introductie door het sam plen van het product op de BBB - en de Horesca beurs. Indien een ondernemer gebruikmaakte van de beursaanbieding kon hij/zij met Monique op de foto. Deze unieke foto werd naderhand ingelijst toegezonden. Lekker en heilzaam Xi komt van het Japanse Ki, dat balans tussen lichaam en geest betekent. Deze frisdranklijn be staat al langer en is gebaseerd op het principe van lekker en heilzaam. Met zorg geselecteerde natuur lijke ingrediënten versterken gevoelsmomenten van energie, kracht en ontspanning. Zo biedt Xf Climax verfrissing en kracht op momenten datje het maxi male uit jezelf wilt halen. Xf Climax werd tot nu toe uitsluitend in postmixverpakking verkocht. De blik- introductie zal in de loop van het jaar worden on dersteund door een campagne die in toenemende mate opvallend van aard zal zijn. Na de uiterst succesvolle introductie van Xi' Climax in de postmix doos komt Vrumona vanaf medio april 2001 met de 25cl-blikverpakking. Tijdens de drukbezochte BBB beurs in Maastricht en de Horesca in Zuid-Laren werd het blikje al 'spannend' geïntroduceerd door Monique Sluyter en assistenten. Jonge levensgenieters De andere twee dranken uit de Xf-lijn zijn Xf Strength en Xf Relax. Xf Strength heeft ten opzichte van andere energydrinks, sportdranken en koffie het voordeel dat het een drank is die op natuurlijke wijze vitaliseert en energie verschaft. Xf Relax is in tegen stelling tot bijvoorbeeld kruidenthee zowel lekker als toegankelijk en heeft ten opzichte van een slaap mutsje als voordeel dat het de drinker op natuurlijke wijze - zonder alcohol - ontspanning brengt. Vrumona richt zich met Xf op een doelgroep van jonge levensgenieters die in zijn voor nieuwe en ex clusieve producten, kwaliteit willen en daan/oor ook best iets meer willen betalen. Het zijn consumen ten die bewust kiezen voor natuurlijke producten als isotone sportdranken, zuivelproducten met toe gevoegde vitaminen en vitaminepillen. Levensvreugde en positieve energie staan bij deze mensen hoog in het vaandel. Rolf Stam, channel manager Specialties Waters (Zie ook pagina 14/15)

Jaarverslagen en Personeelsbladen Heineken

Vers van 't Vat | 2001 | | pagina 12