J 31^1 ASKFORM-RE n*,°f HOO Pepsi Max is geïntroduceerd in 1993 en is zeer belangrijk geweest in de ontwikkeling van het segment. Het was de eerste mannelijke 'no sugar' cola, en heeft het 'no sugar'-segment body gegeven. Pepsi Max is door z'n maxi male colasmaak een van de succesvolste frisdrankintroducties van de laatste tien jaar. iH°NTMO[T Pepsi Max: maximale smaak, geen suiker Per 1 januari 2001 is er een nieuwe designverpak king voor Pepsi Max. Deze maakt het onderscheid tussen regular en Max duidelijker en springt meer uit het schap. Bovenstaand moment wordt gebruikt voor een re launch van Pepsi Max. Met het imago van Pepsi Max gaat het namelijk goed (Live Life to the Max!). Echter, met de productkennis gaat het minder. Veel consumenten zijn namelijk vergeten dat Pepsi Max een 'no sugar'-product is. Pepsi Max relaunch Nieuw design laat Pepsi Max beter uit het schap springen. Pepsi Max claim: 'maximale smaak, geen sui ker' in de media en op verpakking. Pepsi Max samplingprogramma laat meer dan 500.000 consumenten de unieke smaak ervaren. Bovendien is er een forse ondersteuning op tv en radio. Jurriaan van 't Hoff, brand-manager Pepsi en 7UP Daag David^ 'rit en win! In 2000 is Pepsi-voetbal succesvol met de Edgar Davids- actie geïntroduceerd. In de belangrijke frisdrankperiode v MÊU M tijdens het EK 2000 heeft Pepsi-voetbal gezorgd voor 'i marktaandeelwinst en groei van de merkindicatoren. "^sr MÊr Om bovenstaande reden wordt Pepsi-voetbal in 2001 voort gezet met een nieuwe Davids-activiteit. Van 1 maart tot en met 15 april kunnen consumenten meedoen aan de Davids SMS-actie. De consument kan Davids uitdagen voor een spelletje één tegen één. De cijfertoetsen van de mobiele telefoon staan voor verschillende acties/bewegingen. Indien deze vijf-cijferige passeerbeweging per SMS naar 5050 wordt gestuurd, kan een gratis deelname aan Lucky Day worden gewonnen. De deelnemer die erin slaagt Davids door z'n benen te spelen, wint een reis naar Edgar Davids en Juventus. Willem Treep, nationale promotiecoördinator Vrumona

Jaarverslagen en Personeelsbladen Heineken

Vers van 't Vat | 2001 | | pagina 6