De beslissing is genomen amstel Benoemingen Raad van Bestuur en directie; 'Attracting Retaining'-project 3-luik interview SAP Het magische jaar 2000: nieuwjaarsrecepties 2001 Heineken Nederland Commercie gaat als eerste over op SAP Op 21 december 2000 is tijdens de STAR Chain Stakeholders Workshop in Garderen bekrachtigd dat er geen 'big bang' voor alle betrokken werkmaatschappijen tegelijkertijd zal zijn op 1 oktober 2001 voor het overgaan op SAP. Waarom deze beslissing? Gedurende de afgelopen periode werd het alsmaar duidelijker dat we bij de invoering van teveel nieuwe systemen op hetzelfde moment, onnodige risico's zouden nemen. De conclusie was dan ook simpel. Géén big bang dus, maar een gefaseerde introduc tie in drie afgebakende gedeelten. Op 17 juni start het eerste gedeelte, of beter gezegd: Heineken Nederland Commercie. En natuurlijk andere daarbij betrokken afdelingen, zoals EFI en DCS. Daarna volgen de andere onderdelen op respectievelijk 1 oktober en 1 februari 2002. Een gewijzigde benadering, waarvoor op deze dag door alle aanwezigen een sterk commitment werd gegeven. Maar wel onder bepaalde voorwaarden, waarvan de belangrijk ste zijn: de gefaseerde introductie zal de vastgestelde business cases (wat we met STAR Chain willen bereiken) van de OpCo's niet veranderen en de hernieuwde planning moet keihard zijn. Een vaststaand feit! Zoals gezegd, er is een zeer sterk commitment om dit alles ook daadwerkelijk te realiseren. Heineken Nederland Commercie trapt af op 17 juni aanstaande. Dat gaan we waarmaken. Om dat te kunnen realiseren moet er nog wel heel wat gebeuren. Niet alleen door degenen die nu al direct bij het project betrokken zijn. Maar door alle medewerkers die straks met de nieuwe werkwijzen en systemen te maken krij gen. Want als er 17 juni een valse start wordt gemaakt, zijn onze klan ten en dus onze consumenten de eersten die hiervan de nega tieve gevolgen zullen ondervinden. En daarna wij natuurlijk. Het moet dus slagen en ik ben ervan overtuigd dat we dat kunnen. We hebben in het verleden laten zien dat we bij problemen tot grote dingen in staat zijn. Laten we er in dit traject voor zorgen dat er helemaal geen problemen ontstaan. Enals het eer ste gedeelte succesvol verloopt, zullen de volgende fasen met nog meer vertrouwen worden aangepakt. Het wordt een boeiend 2001. De verwachte uitkomst? Voor mij duidelijk: "Only Heineken can do this!" Theo de Rond, commercieel directeur Heineken Nederland B. V De thuiswerker; Geachte Consumentenservice Heineken verwerft meerderheid in Nigerian Breweries; Heineken E-day Heineken op de digitale snelweg Merchandise Materials Unit in bedrijf Op de goede weg; Bestuursleden PHZ geven jeugd de ruimte De Momentopname Collegiaal Nieuwsblad krijgt een 'zeven'; 50ste Brouwersdagen in Den Bosch Heineken StarGame Eerste internationale milieujaarverslag goed ontvangen De vrienden van Amstel LIVE! in Ahoy' Persoonlijk Uitslag kerstpuzzel; Witte toppen en besneeuwde takken; Recepties Horeca krijgt eigen krat; Van slanger tot slangenkweker Hei Society Geslaagd Murphy s feest in de Melkweg; Vrumona neemt Crystal Clear over Vijf gulden korting op Ierse toptitels

Jaarverslagen en Personeelsbladen Heineken

Vers van 't Vat | 2001 | | pagina 4