Vorig jaar december zorgde Heineken door een enorme drie liter fles met Millennium Magnum. Dit was een fles binnen een week uitverkocht, hebben wij besloten ook dit jaar met tintje aan de laatste maand van het Magnum de markt te veroveren. voor opschudding in heel Nederland Heineken bier te introduceren: de daverend succes; bijna overal was de Vanwege het succes van vorig jaar Heineken weer een extra feestelijk jaar te geven en opnieuw met de Aan het concept van de grote groene fles, af gesloten met een kurk en Heineken muse- let, conform model champagnefles, is niets veranderd. De decoratieve 'sleeve' bottellijn bij brouwerij De Ridder kan het allemaal aan! De outdoor-campagne onder het motto 'Magnum 3.0 /Startschot voor 2001' brengt deze knaller van een fles op een spannende en opvallende ma nier onder de aandacht. die om de fles heen zit (in plaats van een etiket) is echter nog mooier en feestelijker gemaakt. In allerlei ver schillende talen word je een Gelukkig Nieuwjaar toegewenst. Bovendien kom je in veel super markten gigantische, meer dan levensgrote flessen tegen. Enthousiaste reacties Er kwamen vorig jaar vanuit het buitenland veel enthousiaste re Het Heineken Marketing Team wenst iedereen een bijzonder feestelijke jaarwisseling toe, waarbij uiteraard de Magnum niet kan ontbreken, en een heel de Nederlandse acties Magnum. Daarom is de Heineken Magnum dit jaar ook verkrijgbaar in maar liefst 45 (export) landen, waaronder Australië, Rusland, gelukkig 2001! Haïti, Dubai en Argentinië. De in 1999 speciaal voor dit soort spe ciale verpakkingen aangeschafte Hester Kluiwstra, junior brandmanager Heineken

Jaarverslagen en Personeelsbladen Heineken

Vers van 't Vat | 2000 | | pagina 10