Eindejaarsbier in nieuwe jas! OM TE SCF|ENKEN» T BTo; k 7 FLESJES I N D E J A A R S B I E R MET UNIEK GLAS ïZ '"O f At <<q3£ r V wf Het traditionele Eindejaarsbier heeft een nieuwe verpakking gekregen. Met '1994' introduceerde Heineken Brouwerijen in 1993 het eerste Eindejaarsbier: een bijzonder speciaalbier, per zes flesjes verpakt in een achthoekige geschenk verpakking met daarbij een exclusief glas. Speciaal gebrouwen en verpakt voor de feestelijke laatste maand van het jaar. Ook in de horeca was Eindejaarsbier te verkrijgen, op zowel tap als fles. Na zeven succesvolle jaren is het tijd voor een nieuwe impuls. De belangrijkste succesfactoren van dit feestelijke bier zijn echter behouden ge bleven: het jaartal, het speciale glas en, niet het minst belangrijk, het bier zelf. Dit eenmalig gebrouwen speciaalbier wordt al jaren bijzonder gewaardeerd door de bierdrinker. De opvallendste wijziging betreft het design van de geschenkverpakking: een driehoekige doos, waarin zeven flessen Eindejaarsbier liggen. Vooral de liggende flessen zijn een opvallende verschijning, tot nu toe werd bier altijd staand uitgeleverd en verkocht! Ook het glas heeft een nieuw uiterlijk gekregen. Wel staat het jaartal nog steeds op het glas gedrukt, want gebleken is dat het Eindejaarsbierglas inmiddels een echt collectors-item is geworden. Zowel thuis als in de horeca kan met het Eindejaarsbier het jaar 2000 feestelijk afgeslo ten worden en kan er alvast gedronken worden op het komende jaar. '2001', in alle opzichten een mooi jaar om te schenken! Alexander Koch, brandmanager Specialties 'Vu. - NjV. sct, ■''h,, V N. W "v %V

Jaarverslagen en Personeelsbladen Heineken

Vers van 't Vat | 2000 | | pagina 23