'Doe je voordeel met Heineken' Advertentiecampagne horeca: CONSUMENTEN SERVICE GEFLITST Dagelijks ontvangen Rose, Bart, Anja en Nel van Bureau Consumenten service in Zoeterwoude stapels brieven met vragen, ideeën en opmerkingen van onze consumenten. Voor de rubriek 'Geachte Consumentenservice' maken zij maandelijks in samenwer king met de redactie een selectie van de origineelste inzendingen. Zeer geachte Amstel Alle vrienden van Amstel Live, schenk ik graag de volle vijf. Ze spelen heel vaak in een kroeg, dat vind ik zelf al goed genoeg. Maar spelen ze dan ook nog in Ahoy, zeg ik mensenlief, wat is dat mooi. Het bruisend feest wat ze ons daar geven, is waard om dat eens mee te beleven. Onder het genot van een Amstel pils, is het een groot feest, voor elk wat wils. Met Manuela Kemp als presentatrice, pak je bij lange na nog nietje biezen. Twee avonden vol feestgeruis, kluisteren je gezellig aan de buis. De vreugde die ze daar uitstralen, is met een krat niet te betalen. Ik word dan vrolijk, ik ga rijmen, want dat hoort nu eenmaal bij me. Dat doe ik ook graag voor de Zuid, U denkt misschien, maakt ons niet uit. Zuidvogels een voetbalploeg geheten, al jaren in Huizen, is zo als wij weten, de gezelligste club van Nederland. Daar gaat uw bier van hand tot hand, om gezellig bij elkaar te zijn. Wij vinden dat geweldig fijn. U dankend Amstel, u ook de vijf, voor nog meer vreugd, van Amstel Live. Groetend, Ome Kees Misschien is het wel aan deze dichter te danken, dat De vrienden van Amstel LIVE! De Gouden Notenkraker heeft gewonnen. J Vaak he njtcr al genoeg. "Doe je voordeel met Heineken" staat op een speciaal voor het Heineken-merk ontwikkelde vak bladadvertentie voor de horecaon dernemer met als titel 'Elk succes begint met een helder idee'. De ad vertentie is bedoeld om de hore caondernemer er nog eens op te wijzen dat Heineken een sterk inno vatief merk is, waarmee ook hij zijn voordeel kan doen. Er zijn er in to taal drie gemaakt. De overige twee hebben de titels 'Vaak heb je aan een ster al genoeg' en 'Sommige clubs draaien al jaren goed'. Overigens is het de eerste keer dat er binnen horeca een dergelijke ad vertentiecampagne is gestart. Theo Lek, marketing Heineken Nederland Redactie: Conny Vet In deze rubriek staan maandelijks leuke en originele foto's met een van onze producten of reclameartikelen. Ingezonden door (oud-)collega's uit binnen- en buitenland. Hans Ka Iff trof deze schitte rende Heineken-zeilboot aan te Naples in het Amerikaanse Florida. e«- In Cuba werd door mid del van deze poster 'Fiesta Heineken Music in hotel Habana Libre in Havana aangekondigd. Dick de Waard (evene mentenmanager Gewestelijk Service- X kantoor Zuid-West) nam deze foto. 'ff* Tijdens een motorrit in de omgeving van Emmen, r; kwam Rein Hellendoorn (sociaal- contactenmede- ifefe werker Zoeterwoude) deze boerderij tegen met een -is, bijzondere Heineken-brievenbus. 'i »X.' "JsSf■*>'- Steeds weer nieuwe wegen inslaan. Andere doelgroepen bereiken, originele formules bedenken. Altijd op zoek naar wat de consument nu werkelijk beweegt. De moderne ho recaondernemer is er een ster in. En vindt in Heineken een prima partner. Want ook Heineken neemt graag het initiatief. Heineken Djammin', Heineken Night LIVE en FFWD Heineken Dance Parade zijn daar een paar voorbeelden van.

Jaarverslagen en Personeelsbladen Heineken

Vers van 't Vat | 2000 | | pagina 27