Daarom zullen 'Inkoop' en 'verkoop' steeds dichter bij elkaar moeten kruipen. Opmerkelijk, want nog niet zo lang geleden was Heineken van mening dat inkoop en verkoop het beste konden worden gescheiden. Zoals bij alle mo derne retail- en groothandelsoperaties zal dus ook bij ons de rol van Logistiek en Marketing bij het inkopen van handelsgoederen steeds groter worden. Door de specifieke rol van Inkoop bij Heineken Brouwerijen blijkt deze afdeling steeds beter in staat als sparringpartner op te treden van onze eigen marketeers, omdat wij noodgedwongen de markt goed moeten volgen om sterk te kun nen inkopen. Middels diverse projecten met interne- maar ook externe leveranciers krijgen wij een steeds steviger vinger aan de pols en in de pap. Hans van Duin hoofd Purchasing dr Logistics Heineken Brouwerijen Achter v.l.n.r.:Rolf Kerkmon en Sjoerd Jongejan Voor v.l.n.r.: Hans van Duin, Birgitte Deijs en Ronald van den Assem Ook voor trainer Sef Vergoossen zijn het zware uren. Tot slot een plaatje dat alles zegt.. Binnen is binnen Overwinningsroes en kunstjes. Met de beker in bad, ja gezellig is dat! Natuurlijk, werd de finale ook uitgezonden op televisie En dan... eindelijk, de strijd waar het allemaal om draait.

Jaarverslagen en Personeelsbladen Heineken

Vers van 't Vat | 2000 | | pagina 19