e of Heineken
rondom de Oranjefeesten hebben ontwikkeld. "Dat is ook niet zo verwonderlijk", aldus Casper't
Hooft en Theo Lek, "samen met Heineken beleeft de Oranje fan belangrijke sportmomenten van
Nederlanders in binnen- en buitenland. Heel Nederland zal vanaf begin juni in het teken staan
van het EK-voetbal en dan is het logisch dat Heineken daarbij aanwezig is, zowel in de kroeg als
thuis voor de buis."
Vanaf de eerste week juni zal de Heineken-promotie in de winkels staan en zullen de Heineken-
kroegen in EK-sferen gebracht zijn.
Marguerite de Ruijter
n de speelsteden zuilen aan d
ters van de verschillende deelnem
den speciale Amstel-voetbalhoeden wore
reikt, met voor ieder land een eig'
Voetbalfans die de wedstrijden thuis volgr
alle wedstrijden nog eens met vrienden
met de speciale Amstel-voetbalkrat die
hele land te verkrijgen is.
Voor alle collega's in Nederland organise'
een speciale 'Verstand van Voetbal'-acti
de wedstrijden van het Nederlands
Elftal. Met het juist voorspel-
len van de uitslag, rust-
stand en minuut van
het eerste doelpunt
van iedere wed-
strijd zijn unieke W/
voetbalprijzen B W f Jaj
te winnen. fl F
Als Nederland Wil -
1 IV ^^■tü
doorgaat naar I
de kwartfinale, V
halve finale of u-;„
finale gaat de ac-
gewoon door. De
eerste drie groepswed-
strijden van het Neder-
lands Elftal kunnen voorspeld
worden met behulp van het deelname
formulier of het Browsehuis. Voor alle
wedstrijden kunnen deelnemers inschrijv
Browsehuis of een speciaal telefoonni
Zoeterwoude.
Het reglement en het deelnameformulit
'Verstand van Voetbal'-actie zijn onderdc
speciale voetbalkalender die alle persor
binnenkort ontvangen. Behalve de actie
belangrijke voetbaldata voor het komenc
de kalender. Een uniek bewaardocument
re voetballiefhebber.
'Ask for more, football', op 24 april was de primeur van de
commercial die onderdeel is van een bijzondere campagne met
Edgar Davids als hoofdpersoon. Niet alleen Davids, maar ook zijn
team Juventus en het team van Manchester United treden op in
deze komische televisiecommercial.
De consument kan ook deelnemen aan een Bel Scoor actie waarbij meer dan 50.000
prijzen worden ingezet. Zo zijn er 10.000 speciale sportbrillen, 5.000 Pepsi voetballen
met een handtekening van Edgar Davids en maar liefst 40.000 voetbaltattoo's. Volgens
Willem Treep, Nationale Promotiecoördinator van Pepsi, Sisi en 7Up, past deze campag
ne in de filosofie van Pepsi waarin jongeren worden uitgedaagd om meer uit het leven te
halen: Ask for more!
Nederlands Elftal
Vanaf mei tot en met juli kan de consument speciale blikken Pepsi en 7UP aanschaffen
waarop afbeeldingen van spelers van het Nederlandse Elftal staan. De spelers die op de
blikken komen te staan zijn: Cocu, Stam, Overmars, Bergkamp, Kluivert, Seedorf, Zenden,
Konterman, Frank en Ronald de Boer en Van der Sar.
Pepsi, Sisi en 7Up hebben als enige frisdranken de portretrechten van het Nederlands
Elftal weten te verwerven. Dat staat naast levendige landelijke promoties ook garant voor
spectaculaire zogenoemde tailor made acties (een actie die slechts voor één
supermarktketen op maat wordt ontwikkeld), zoals voetbalposters bij aankoop van twee
flessen Pepsi, Sisi of 7UP.
Duidelijk is in ieder geval dat u deze zomer tijdens de voetbalgekte niet om Vrumona
heen kunt.
Wilma Gertenaar