e of Heineken rondom de Oranjefeesten hebben ontwikkeld. "Dat is ook niet zo verwonderlijk", aldus Casper't Hooft en Theo Lek, "samen met Heineken beleeft de Oranje fan belangrijke sportmomenten van Nederlanders in binnen- en buitenland. Heel Nederland zal vanaf begin juni in het teken staan van het EK-voetbal en dan is het logisch dat Heineken daarbij aanwezig is, zowel in de kroeg als thuis voor de buis." Vanaf de eerste week juni zal de Heineken-promotie in de winkels staan en zullen de Heineken- kroegen in EK-sferen gebracht zijn. Marguerite de Ruijter n de speelsteden zuilen aan d ters van de verschillende deelnem den speciale Amstel-voetbalhoeden wore reikt, met voor ieder land een eig' Voetbalfans die de wedstrijden thuis volgr alle wedstrijden nog eens met vrienden met de speciale Amstel-voetbalkrat die hele land te verkrijgen is. Voor alle collega's in Nederland organise' een speciale 'Verstand van Voetbal'-acti de wedstrijden van het Nederlands Elftal. Met het juist voorspel- len van de uitslag, rust- stand en minuut van het eerste doelpunt van iedere wed- strijd zijn unieke W/ voetbalprijzen B W f Jaj te winnen. fl F Als Nederland Wil - 1 IV ^^■tü doorgaat naar I de kwartfinale, V halve finale of u-;„ finale gaat de ac- gewoon door. De eerste drie groepswed- strijden van het Neder- lands Elftal kunnen voorspeld worden met behulp van het deelname formulier of het Browsehuis. Voor alle wedstrijden kunnen deelnemers inschrijv Browsehuis of een speciaal telefoonni Zoeterwoude. Het reglement en het deelnameformulit 'Verstand van Voetbal'-actie zijn onderdc speciale voetbalkalender die alle persor binnenkort ontvangen. Behalve de actie belangrijke voetbaldata voor het komenc de kalender. Een uniek bewaardocument re voetballiefhebber. 'Ask for more, football', op 24 april was de primeur van de commercial die onderdeel is van een bijzondere campagne met Edgar Davids als hoofdpersoon. Niet alleen Davids, maar ook zijn team Juventus en het team van Manchester United treden op in deze komische televisiecommercial. De consument kan ook deelnemen aan een Bel Scoor actie waarbij meer dan 50.000 prijzen worden ingezet. Zo zijn er 10.000 speciale sportbrillen, 5.000 Pepsi voetballen met een handtekening van Edgar Davids en maar liefst 40.000 voetbaltattoo's. Volgens Willem Treep, Nationale Promotiecoördinator van Pepsi, Sisi en 7Up, past deze campag ne in de filosofie van Pepsi waarin jongeren worden uitgedaagd om meer uit het leven te halen: Ask for more! Nederlands Elftal Vanaf mei tot en met juli kan de consument speciale blikken Pepsi en 7UP aanschaffen waarop afbeeldingen van spelers van het Nederlandse Elftal staan. De spelers die op de blikken komen te staan zijn: Cocu, Stam, Overmars, Bergkamp, Kluivert, Seedorf, Zenden, Konterman, Frank en Ronald de Boer en Van der Sar. Pepsi, Sisi en 7Up hebben als enige frisdranken de portretrechten van het Nederlands Elftal weten te verwerven. Dat staat naast levendige landelijke promoties ook garant voor spectaculaire zogenoemde tailor made acties (een actie die slechts voor één supermarktketen op maat wordt ontwikkeld), zoals voetbalposters bij aankoop van twee flessen Pepsi, Sisi of 7UP. Duidelijk is in ieder geval dat u deze zomer tijdens de voetbalgekte niet om Vrumona heen kunt. Wilma Gertenaar

Jaarverslagen en Personeelsbladen Heineken

Vers van 't Vat | 2000 | | pagina 17