winnen Holland Ho BONDS In deze Vers van 't Vat is voetbal r:'. goed vertegenwoordigd. Niet alleen BP .maken we melding van de vele BS) voetbalacties, we hebben ook een groot aantal van de 'schrijvers' van dit nummer gevraagd hun eigen Nederlands Elftal samen te stellen. Zoals u inmiddels hebt gezien was deze vraag goed voor een aantal verrassende opstellingen. Niet alle opgestelde teams zullen in staat zijn aan een Europees voetbalkampioenschap mee te doen, maar zij hebben zeker het ver trouwen van hun 'bondscoach' als het op winnen aankomt. De redactie weet inmiddels uit ervaring dat er in iedere Nederlander een bondscoach schuilgaat, dus ook in on ze lezêrs. Wij willen u dan ook vragen ons uw opstelling door te geven. U hoeft zich niet door een gebrek aan voetbalkennis te laten hinderen, want wij zijn op zoek naar het ultieme Winning Team volgens de Heineken-medewerkers. Misschien heeft degene met wie u pas nog een project heeft afgerond wel veel meer aanvallende kwaliteiten dan welke voetbal ler ook. Of misschien vindt u dat het ultie me Winning Team juist niet kan functione ren zonder de hulp van Johan Cruijff. Het is u vrij een keuze te maken. Wij vragen al leen om een uitgebalanceerd team dat zo wel sterk in aanvallen als in verdedigen is. Een team dat oog heeft voor de schoon heid van het spel maar nooit het resultaat uit het oog verliest. En bovenal een team dat begrijpt dat je alleen als team kunt Volgende maand zullen wij u de ■j resultaten van deze Vers van 't JÊ Vat enquête doorgeven. Wij hopen dan te kunnen ko men met het Winning Team vol gens de Heineken Nederland-medewerkers en we zijn nu al benieuwd hoeveel voetbal lers daar uiteindelijk in komen te staan. Wilt u uw opstelling doorgeven? Dat kan via mail of per post vóór 5 juni aanstaan de. De adressen vindt u in het colofon op de achterpagina van Vers van 't Vat. Wilma Gertenaar Edgar Davids, hoofdpersoon in de grote voetbalcompogne von Pepsi. "Holland Home of Heineken." Dat is het thema waarmee Heineken dit jaar zowel in de horeca als bij de consument thuis het Oranje-gevoel overbrengt. Heineken zal dit Oranje-gevoel aan de Oranje fan communiceren middels een TV- campagne, een abri-campagne, dagbladadver tenties, promoties op de winkelvloer, achter kant van de Heineken-vrachtauto's en Wash Off Printing op de Heineken 30cl kratten. Vanaf 29 mei start er een Heineken tv-commercial waar in het thema 'Holland Home of Heineken' vanuit een in ternationaal gezichtspunt wordt neergezet. Deze com mercial wordt rondom de wedstrijden van het Nederlands elftal ingezet. Ook de buitenreclame krijgt tij dens het EK een speciale Oranje-invulling. Twee weken lang zullen er in de abri's en op de billboards vlaggen worden opgehangen van de deelnemende landen. Natuurlijk hebben deze vlaggen een duidelijke knipoog meegekregen van Heineken, die de nationale trots zoals die tijdens het EK zal opsteken verder aanwakkert. De promotie op de winkelvloer zal bestaan uit de Heineken Oranje Hoed gevuld met 10 flessen Heineken 30cl en een 50cl shaped can in de vorm van de Oranje Hoed. Tevens zullen de 30cl kratten Heineken voorzien worden van de Nederlandse vlag door middel van de Wash Off Printing techniek (zie pagina 6, red.). Voor het winkelende publiek zal de Heineken Oranje Hoed sym bool staan voor het bruisende Oranje Fan gevoel. In de horeca komt de Heineken Oranje Mix op de markt, zal een Oranje-tapknop tijdelijk de vaste tapknop vervangen en is er een uitgebreid EK Point of Sale pakket. Dit pak ket bestaat onder meer uit posters, vlaggenlijnen, tafel- kaarten met het Wilhelmus erop en Oranje-T-shirts. Kortom: Heineken is er klaar voor! Het is voor het eerst dat horeca en food gezamenlijk een centraal thema Het Oranje-gevoel van Heineken

Jaarverslagen en Personeelsbladen Heineken

Vers van 't Vat | 2000 | | pagina 16