Finalekaarten voor tapfinalisten Onderzoek naar de tevredenheid over stafafdelingen. Ze waren na afloop van de nationale biertap kampioenschappen al gehuldigd met bloemen en het traditionele brouwketeltje. 3 februari werd dat nog eens dunnetjes overgedaan door regio naal unitmanager Paul van Daalen en vertegen woordiger Rini Geel. Peter Krüger en André van den Hogen van café-restaurant Van den Hogen in Volendam (een Heineken-zaak) waren bij de fina le van de biertapkampioenschappen namelijk als winnaars geëindigd bij de teams. Na jaren lange deelname, waarbij ze vaak hoog eindig den, zagen ze tijdens de Horecava hun geduld beloond. Als prijs kregen ze kaartjes voor de fi nale van de Amstel Champions League in Parijs. Hans Raven van Amstel-café Lange Jan uit Enkhuizen eindigde bij de individualisten met een tweede plaats als hoogste Amstel- of Heineken-etablissement. Yvonne van Stek >*V In maart loopt de tweede meting naar de tevredenheid aangaande diensten en services van de stafafdelingen van Heineken Nederland en een aantal afde lingen van Heineken Nederlands Beheer. Voorjaar 1998 heeft de eerste meting plaatsgevonden. Om de veranderingen in de tijd te kunnen meten wordt het onder zoek eens in de twee jaar herhaald. Vaak merk je niet eens wat de stafafdeling en allemaal doen. De telefoon werkt, je werkplek wordt schoongemaakt, je ont vangt je salaris en met je pasje kun je een bord warm eten kopen in de kantine. Stafafdelingen leveren werk waar je "als het goed is" op kunt rekenen. Hoe minder ergernissen hoe beter je bezig kunt zijn met de taken waarvoor je bent aangenomen. Kortom stafafdelingen zijn de smeerolie van de organisatie en die zorgt ervoor dat we samen kunnen doen wat we moeten doen, namelijk mooie producten en mer ken maken die worden gewaardeerd door de handel en de consument. Derhalve wil ik u vragen om mee te doen aan het onderzoek als uw telefoon gaat en u door het bureau InterView-NSS gevraagd wordt om deel te nemen. Met uw antwoorden kunnen de stafafdelingen aan de slag. Men hoort van u waarover u tevreden of ontevreden bent en u krijgt de kans tips voor verbeteringen te geven op basis waarvan de service van de staf afdelingen nog meer op uw wensen kan worden afgestemd. Het kost u ongeveer een kwartiertje van uw tijd en u kunt te allen tijde een afspraak maken voor een ander tijdstip. Bedankt voor uw aandacht en mogelijke deelname. Wim Koel Marketing Onderzoek Hoewel de Horecava voor de deelnemende brouwerijen sinds een aantal jaren een regionale beurs is, waren er klanten vanuit bet hele land naar Amsterdam gekomen. Voor de vertegen woordigers die er werkten, be tekenden het vier drukke dagen.

Jaarverslagen en Personeelsbladen Heineken

Vers van 't Vat | 2000 | | pagina 13