2 von links naar rechts K. Vuursteen, S. Lubsen en A. Ruys Het grote aftellen is begonnen. We maken ons op voor een nieuw millennium. Op 31 december om middernacht zullen we een tijdperk afsluiten en -zoals dat hoort- meteen vooruitblikken. We praten niet over het komend millennium of zelfs de komende eeuw, want daarvoor zijn deze begrippen te abstract. Op persoonlijk vlak stellen we ons de vraag: wat brengt het komend jaar? Welke persoonlijke doelen stellen we onszelf? De onderneming Heineken kijkt natuurlijk verder vooruit dan één jaar. Wij richten ons op het jaar 2010 en verder. Waar willen wij als onderneming dan staan? Welke ondernemingsdoelen stellen wij onszelf? En vooral: wat moeten wij nu doen om die doelen te verwezenlijken? Heineken is -met de eervolle uitverkiezing tot Merk van de Eeuw- klaar voor de toekomst. Dat weten we niet alleen zeker omdat we al onze brouwerijen in de wereld inmiddels millenniumproof hebben gemaakt. Dat weten we ook omdat we in de af gelopen eeuw de basis hebben gelegd voor een gezonde, zelfstandige brouwerij. Een die zich zal handhaven met een stevige positie in de wereldtop van de brouwerswereld door verder uit te bouwen in een bedrijfstak die zich naar verwachting ook verder zal consolideren, zoals we dat ook in andere industrieën om ons heen zien. Ik wil u, natuurlijk ook namens mijn collega's, een heel gelukkig Kerstfeest en een feestelijke, bruisende jaarwisseling toewensen. Wij hopen op een prachtig eerste jaar van een nieuw millennium voor u en uw familie. K. Vuursteen, voorzitter Raad van Bestuur Jaar in beeld People-manager en Austin Healy-fan Dagboek uit Saigon; Geknipt; Bedrijfsfysiotherapie Zoeterwoude; Nieuwe Bossche PUM; Kasinfo PUM Jaar in beeld Persoonlijk De Momentopname; Sinterklaas Coo!@Work; opening hal nabij Special: Heineken merk van de Eeuw Kerstpuzzel 1999 Heineken Millennium Magnum; Corporate klaar voor 2000 De millenniumtoost 2000, eerste bier van het nieuwe millennium; Heineken viert nieuwe millennium in hogere sferen; Maradonna vervangt Van Basten in Heineken millennium mix 'Hei' Society; Fotoarchief voor iedereen toegankelijk; Fietsend naar Heineken Sociaal Beleid 2000; Milieujaarverslag '98; www.vriendenvanamstel.nl; Vrumona-producten op Internet Recepties; Profiel: Martha Hight zingt Gospel; Beste Consumentenservice Colofon; Cartoon; Sportief het nieuwe millennium in

Jaarverslagen en Personeelsbladen Heineken

Vers van 't Vat | 1999 | | pagina 2