resultaat leest u hieronder. Hier op de redactie van Vers van 't Vat worden wij er met enige regelmaat op gewezen dat er te weinig kritische noten in het blad verschijnen. In dit geval hebben alle critici meer dan gelijk. Het is een enorm positief verhaal geworden en zo hoort het in dit geval ook! Speciaal voor dit millennium, wens ik al mijn collega's het wanne, groene Heineken-gevoel toe, zowel op de werkvloer als privé. En zorgen we met z'n allen dat we meer bier verkopen, want één ding, het geeft ons allen toch een kick als we buiten ons werk om producten van Heineken zien. Dus laten we ook in de 21ste eeuw trots blijven om voor Heineken te werken. Met z'n allen het nieuwe millennium in. Sommigen met een bruisend feest, anderen samen met vrienden thuis. Ieder zijn eigen invulling, maar wel samen. Dat is het leuke van het werken bij Heineken. Sommigen zorgen voor de bruisende uitstraling anderen bedenken nieuwe producten. Ieder zijn eigen invulling, maar ivel samen voor dat éne bier. Daarop hef ik een heerlijk glas Heineken. Cathy van Loon, Marketing Wat Heineken als organisatie bijzonder maakt? Dat mensen trots zijn op hun bedrijf en dat hard werken en een goed product maken hier samen gaat met gezelligheid: er gaat in mijn werkomgeving geen dag voorbij zonder een lach. En dat laatste wens ik iedereen toe op elke dag van het nieuive millennium!! Trudy van der Werf, Verkoopbinnendienst <rme ■ouwen. De reden waarom het zo leuk is om bij Heineken te werken is de volgende. Heineken is een product dat geassocieerd wordt met kwaliteit en gezelligheid. Heineken kom je overal ter wereld tegen en je kunt het nog we reldwijd proeven ook. Heineken biedt, wan neer men wil en kan investeren, talloze moge lijkheden voor het personeel. Heineken heef een goed pakket met arbeidsvoorwaarden voor de werknemers. Heineken is het ideale product om een toost uit te brengen op het nieuwe mil lennium. Proost! "HEINEKEN" Het merk van de 20e eeuw. een groter compliment kan een bedrijf niet krijgen. Nu met de 21e eeuw in het vizier staan ook veel mensen bij Heineken stil bij wat de toekomst gaat brengen. Maar met de kracht van het merk en zijn mensen zal Heineken ook in de 21e eeuw het bedrijf zijn waarop we allemaal trots kunnen zijn. John van der Vliet DCS Den Bosch Ron Droog, logistiek manager Heineken Brouwerijen Amsterdam

Jaarverslagen en Personeelsbladen Heineken

Vers van 't Vat | 1999 | | pagina 23