BgPWi T m Inhakend op het verhaal over de millenniumcommercial dat u op de vol- gende pagina's vindt, hebben wij verschillende mensen gevraagd in het kort uit te leggen waarom men de Heineken-onderneming aan buiten staanders (buitenaardse wezens ging wat ver) zou aanbevelen. Het £j&ajjgg&ijSjgi ■jA ft (M WE&I-t JjS mfv5l wmgm k r WÊÊÊÊÊÊ Heineken is een aantrekkelijk bedrijf omdat. er Heineken bier gebrouwen wordt natuurlijk! Op de kwaliteit en de kracht van het merk Heineken mogen we met z'n allen trots zijn. Ik zou dan ook willen toosten op Heineken en de mensen achter de kwaliteit en de merkuitstraling, ook in het volgende millennium de basis voor ons succes. Wiggert Deelen, Verpakken Den Bosch In de sterntjes kijken refereert aan in de toekomst kijken. Hoe is de toekomst, hoe het (economisch) klimaat? Denk je aan je pensioen dan denk je dus aan je toekomst. Daar kunnen wij samen aan werk, ook binnen Heineken. Want een goede toekomst begint bij ons zelf. En daar drink ik op! Cees Blokland, Trade Marketing Millennium! Een nachtmerrie voor computer freaks óf een uitdaging met perspectief? Heineken Brouwerijen Limburg pakt deze uitdaging gretig op. Het opereren in de gevarieerde Limburgse horecamarkt is een tijdloze belevenis. Humor, emotie, succes en tegenspoed wisselen elkaar voortdurend af. De Bourgondische inslag biedt daarbij steeds een toegevoegde waarde. Uitgerust met drie toppilsmerken plus 'het merk van de eeuw' fungeren wij als een interessante 'partner in businessvan sportkantine tot tweesterren restaurant, Minstens zoveel genoegen is werken in een open sfeer met professionele, gemotiveerde collega's. Het lachen zal ons in het komende millennium niet vergaan! Gezindheid.en sjöt in. Gaston Goossens, Heineken Brouwerijen Limburg Het Heineken cluppie, een club met profs, van wereldklasse, spelend in een uitdagende competitie. Iedere dag met veelplezier naar de trainingen, om te presteren in de world-league. Met een ferme stap 2000 in; we zullen ons mannetje staan. Ik ben daarom trots om in dit cluppie een speler te zijn. Remco Rijsenbrij, HTS p.s. Je kunt ons herkennen aan de groene shirts met rode ster. Vrede op aarde is het universele kerstgevoel. Oorlog is echter de realiteit tussen frisdank- merken op de winkelvloer vlak voor kerst. Waar nu mensen winkelen met een warm kerstgevoel is hard gevochten. Pantersvoertuigen, extra troepen, camouflagekleding, alle beschikbare middelen zijn ingezet. Collegae, het gevechtstenue kan even uit, ...tot3 januari. Heineken is een zeer sociaalvoelende, dynamische onderneming met een schitterend product, waarbij van ons, als medewerkers, inzet en eigen inbreng zeer gewaardeerd worden. Deze eigen inbreng maakt dat Heineken een stukje van onszelf is geworden. Weten dat jouw werk, hoe klein de schakel ook is, belangrijk is en ge waardeerd wordt. Dat maakt het leuk om voor Heineken te werken. Monique van der Sangen-van Haaren, secretaresse Unitmanager Den Bosch Juriaan van 't Hojf

Jaarverslagen en Personeelsbladen Heineken

Vers van 't Vat | 1999 | | pagina 22