wereldprimeur!
Wasserij blijkt
Prijsvraag VVV
Woensdag 6 oktober was het tussen 10.00 uur en 14.00 uur open dag bij de
nieuwe wasserij. Voor de Bossche Brouwerijbevolking een mooie gelegenheid
om een unieke wasserij te bekijken. Want wat begon als een ideetje van
Jos Grever is een wereldprimeur geworden. Er is namelijk nog nooit eerder
een wasserij in combinatie met inname en uitgifte van kleding geplaatst!
Wie geen kijkje achter de schermen van de nieuwe wasserij heeft genomen, heeft
een foute beslissing genomen. Want het was erg leuk om het reinigen van de werk
kleding eens een keer achter de schermen mee te maken. De officiële opening was
's middags, om half vier. Karen Mulder, manager Facilitaire Dienst, opende de bij
eenkomst. Daarna kwam Ivan Lindhart, directeur Berendsen Benelux, aan het woord
over de totstandkoming van deze wereldprimeur.
Na de gezamenlijke officiële openingshandeling door Herman Ubbink en Ivan Lindhart,
sprak Karen Mulder nog een dankwoord. Zij ging hierin terug tot aan het allereer
ste begin: hoe het idee van Jos Grever werkelijkheid is geworden. Ook alle andere
betrokkenen en buitenfirma's werden bedankt. Een speciaal woord van dank was
er ook voor Theo de Vries en de medewerkers van de wasserij. Na hen veel succes
te hebben gewenst voor de toekomst was het tijd voor een gezellig samenzijn.
Deze maand krijgt de consument bij aankoop van
12 flessen Amstel 1870 een Wilkinson Protector
3D cadeau. Dit exclusieve scheerapparaat is
'speciaal voor deze actie bedrukt met het Amstel
1870 logo. "Omdat zowel Amstel 1870 als
Wilkinson Sword bekendstaan om hun stoere en
mannelijke positionering hebben we elkaar opge
zocht voor een gezamenlijke promotie", zegt Geert
Swaanenburg van Amstel. Hij vervolgt: "Het pro
duct staat in november in de schappen. Dit is te
vens de periode dat mensen hun sinterklaasin
kopen doen. De geadviseerde prijs van 9,98
gulden maakt van de actieverpakking dan ook
een zeer geschikt cadeau. We willen met
deze actie de consument enthousiast ma
ken voor Amstel 1870. Daarnaast proberen
we hem aan te zetten tot de meest authentieke en
stoere manier van scheren, namelijk nat sche
ren. Zelfs sinterklaas hebben we zover gekregen!"
En hoe is de projectleider Employability betrokken
geraakt bij dit geheel? Dick van der Bijl: "Als je
wilt dat Heineken-medewerkers inzetbaar zijn en
blijven en regelmatig nieuwe uitdagingen uitgaan,
zul je zelf het goede voorbeeld moeten geven.
Vandaar dat ik onmiddellijk 'ja' heb gezegd toen
Geert en Debby mij vroegen om als sint model te
staan voor deze fotosessie."
Bron: Brouwerijnieuws
Wie er snel bij is, maakt kans op twee gratis Arena Staanplaats-
bewijzen voor de Heineken NightLive op dinsdag 30 november
aanstaande. In totaal verloten we namelijk 2x25 kaarten onder de
lezers van ons blad. Maar die krijgt u niet zomaar, daar moet u wel
wat voor doen. Schrijf daarom op een briefkaart of in een mailbericht
welke filmmuziek u het meeste aanspreekt en waarom en stuur die in
vóór donderdag 25 november.
De 25 meest originele inzendingen worden beloond met twee kaarten.
Ons (mail)adres vindt u in het colofon achterop dit blad. Succes!
Debby Korenhojf, afdeling PR
Voor de lezers van Vers van het Vat
stelt Amstel 25 scheerapparaten
beschikbaar. U kunt meeloten door
een mail te sturen naar vvvprijsvraag
(intern mailadres). De sluitingsda
tum is 16 december 1999.
«MM*