1 Taakteam Facilitaire Dienst iënstj Taakteam Document Handling Supplies^ 25 verdeling per cluster en de daarbijbehorende taken Restauratieve verzorging Gebouwbeheer receptie het afhandelen van telefoonverkeer (in- en extern) reserveren van vergaderkamers beheer technische installaties onderhoud gebouwen en verlichting Werkplekservice kantoorinrichtingen en -indeling (meubilair, Arbo en ergonomische zaken) verhuizingen beheer kantoorinventarissen PC-bekabeling verstrekken van maaltijden in het kantoorrestaurant broodjeswinkel en lunchkamers automatenservice (warme en koude dranken- en snoepautomaten) drankenservice werklunches Nieuwe ontwikkelingen zijn: het elektronisch reserveren van vergaderkamers, waarbij tevens een koppeling naar werkplekservice en restauratieve verzorging wordt gelegd (eenmalige en eenduidige vastlegging van de benodigde faciliteiten). Het beheer van de vergaderkamers gaat deel uitmaken van het op te zetten servicepunt Facilitaire Dienst. De activiteiten van directiekeuken en het kantoorrestaurant worden geïntegreerd, waardoor er eenheid ontstaat in de dienstverlening. Doelstelling is zo veel mogelijk lunches die nu buiten de deur worden gehouden, in huis te laten plaatsvinden. verdeling per cluster en de daarbijbehorende taken Post en Archief verwerking van binnenkomende en uitgaande post center adresseren couverteren (het machinaal vullen van enveloppen) frankeren koeriersdiensten en express- en aangetekende post in- en uitgaand faxverkeer archivering drukwerkvoorbereiding en vormgeving reproductie beheer en onderhoud van kopieerapparatuur formuiierenbeheer baliewerkzaamheden (centrale ontvangst van de klant) orderinschrijving artikelmanagement, uitgifte van kantoorartikelen en formulierendrukwerk bezorgdienst 'snelkopie service' Nieuwe ontwikkelingen zijn: binnenkomende post scannen, elektronisch registre ren en verzenden naar belanghebbenden. Sinds begin 1999 bestaat de moge lijkheid een gedeelte van het aangeboden kopieerwerk digitaal aan te leveren via het netwerk om vervolgens te worden verwerkt. Het aanmaken van legiti matiebewijzen zal worden ondergebracht bij de cluster gebouwbeheer van het taakteam Facilitaire Dienst. Het Copy center zal naast de landelijk geplaatste kopieerapparatuur ook het landelijke formulierenbestand beheren. Een nieuwe wijze van postbezorging wordt geïntroduceerd om te komen tot een effectievere en efficiëntere wijze van bezorgen van post en pakketten. Dit houdt in dat het aantal postrondes wordt verminderd en gebruik wordt gemaakt van postbussen, geplaatst op diverse plaatsen in het kantoorgebouw en het bedrijf. Echter op zodanige wijze dat de dienstverlening en service erop vooruitgaan. Er zal meer maatwerk worden geleverd. Ook wordt bezorging en het elektronisch bestellen van kantoorartikelen en supplies overwogen. Copy center Klantenservice s

Jaarverslagen en Personeelsbladen Heineken

Vers van 't Vat | 1999 | | pagina 25