DE VERVOERDERS 5ffice Management In juni 1998 werd onder de medewerkers van Heineken Nederland een Klanttevredenheidsonderzoek gehouden. Hierin werd hun mening gevraagd over het functioneren van de stafdiensten binnen Heineken Nederland. Meer efficiency, een hogere effectiviteit en een verbetering van de commu nicatie kwamen als verbeterpunten naar voren. Binnen de stafafdeling Office Management Zoeterwoude (OM) hebben wij deze onderzoeksresul taten eens goed onder de loep genomen. We besloten een aantal verande ringen door te voeren om onze klanten nog beter van dienst te kunnen zijn. De helft von de medewerkers von de afdeling Office Monagement Team Document Handling Supplies garderobe 167xfi7 |l57x6? ilgaande post - vestigingen .uitgifte, cluster Klantenservice Af har teling Comf Jterappa (DIM) kantoor -•föiTiwirmïën' cluster Copy center Reproductie cluster Post en Archief center Scannen inkomende PTT-post cluster Copy center Vormgeving, Formulierenbeheer en Beheeer en onderhoud cc

Jaarverslagen en Personeelsbladen Heineken

Vers van 't Vat | 1999 | | pagina 24