DE VERVOERDERS
5ffice Management
In juni 1998 werd onder de medewerkers van Heineken Nederland een
Klanttevredenheidsonderzoek gehouden. Hierin werd hun mening gevraagd
over het functioneren van de stafdiensten binnen Heineken Nederland.
Meer efficiency, een hogere effectiviteit en een verbetering van de commu
nicatie kwamen als verbeterpunten naar voren. Binnen de stafafdeling
Office Management Zoeterwoude (OM) hebben wij deze onderzoeksresul
taten eens goed onder de loep genomen. We besloten een aantal verande
ringen door te voeren om onze klanten nog beter van dienst te kunnen zijn.
De helft von de medewerkers
von de afdeling Office Monagement
Team Document Handling Supplies
garderobe
167xfi7
|l57x6?
ilgaande post - vestigingen
.uitgifte,
cluster
Klantenservice
Af har teling
Comf Jterappa
(DIM)
kantoor
-•föiTiwirmïën'
cluster
Copy center
Reproductie
cluster
Post en Archief center
Scannen inkomende PTT-post
cluster
Copy center
Vormgeving,
Formulierenbeheer en
Beheeer en onderhoud cc