s alive?! Pepsi en Star Wars VVVprijsvraag@heineken.nl Bmndmanager Pepsi Jurriaan van 't Hoff en de Nationale promotiecoördinator Marc Oomen bij Vrumona krijgen het deze zomer druk. Want bij Pepsi bruist het van de activiteiten, jurriaan van 't Hoff legt 't welke. 3 mei ging de nieuwe Star Wars film al in pre- ière in de VS, 14 juli in de UK en op 30 sep- mber komt The Phantom Menace naar jderland. The Phantom Menace speelt ch af 32 jaar voor de welbekende Star Zoals in het vorige nummer gemeld, is het vrachtwagenpark van Heineken en Amstel sinds kort uitgebreid met twee Brand-op- leggers. En hier staat hij. Ruim veertien meter lang, met een rollerbaan en deuren en een inhoud van 28 pallets, ofwel 1.960 kratten. Kortom, geheel gelijk aan de Heineken- en Amstel-collega's. De wagens zijn door heel Nederland op de weg aan te treffen. Het zal je maar gebeuren: dorstig open je een koel blikje Heineken en net als je een slok wilt nemen, begint de blikken verpakking te praten. Heineken had met deze actie de eerste twee weken van augustus de absolute primeur. Honderden 50 cl blikken waren tijdelijk voorzien van een soundchip, waardoor de blikken na opening begonnen te pra ten. Consumenten die een pratend blik aantroffen, hoorden dat ze een prijs hadden gewonnen en maakten tevens kans hun eigen droom- feest te realiseren. Ter promotie van de actie 'Pratend Heineken Blik' had Heineken 'Levende blikken' ingezet. Deze bezochten onder meer acht krantenredacties. Tijdens de actieperiode maakten de 'Levende blikken' ook Nederland onveilig, want zij werden ingezet voor het Blikkenspel op Radio 538. Via de aanwijzingen op dit station konden de luisteraars erachter komen waar de blikken zich bevonden. En de gene die het juiste antwoord gaf, kreeg een leuke prijs. Esther Boot De redactie werd overladen met inzendingen voor de Brand- prijsvraag (zie VVV7/99). Leuk dat veel me dewerkers ons mailadres 'VVVprijsvraag@heineken.nl' hebben ontdekt. In totaal waren er vijf miniatuur vrachtwagens te verloten. De winnaars zijn: P.A. Boesten Heineken Brouwerijen Limburg A. Romeijn Heineken Brouwerijen Utrecht I. Oomen DCS binnenland/Vermeer Logistics y gm mpi H.A. Weeber Leiderdorp P. Sieliakus Commercie Alle winnaars krijgen de prijzen thuisgestuurd

Jaarverslagen en Personeelsbladen Heineken

Vers van 't Vat | 1999 | | pagina 11