redactie: Yvonne van Stek Aruba - H. Allers Om in zomerse sferen te blijven, luidt de stelling van deze maand: "Als ik kan kiezen tussen twee campings, hotels of andere vakantieverblijven, kies ik die accommodatie die Heineken of Amstel in het assortiment heeft". We vroegen een aantal collega's naar hun mening. "Ik let er bij voorbaat niet speciaal op, maar ter plekke kijk ik zeker naar het uithang bord. Als ze geen Amstel of Heineken heb ben, zal ik tijdens een gesprek met de bar man waarschijnlijk ook wel vragen: 'Waarom hebben jullie eigenlijk geen Heineken?'." Léon van Schie, Debiteurenadministratie Zoeterwoude "Het maakt mij helemaal niets uit wat voor merk ze schenken. Daar let ik echt niet op. Dat doet me niets." Miranda de Lange, Verkooptelefonie Heineken Brouwerijen Zeeland "Ja! Daar is geen discussie over mogelijk. Ik ga altijd naar iets met Heineken, Amstel, Brand, De Ridder of een ander concern- merk. Mijn vrouw kan daar wel staaltjes over vertellen. Lopen we in een vreemde stad, zoekend naar een zaak om iets te drinken, wijst ze een bepaalde zaak aan. 'Zullen we daar iets gaan drinken?'. 'Nee' is dan mijn reactie. Terwijl we verder lopen, zegt ze ineens 'o, ik zie het al...'. Alleen bij hoge uitzondering ga ik ergens eten, waar ze geen biermerk van het concern hebben. Maar dan drink ik ook geen bier... dan neem ik wijn. Je gaat toch de concurrent niet spekken?" Adri van Hirtum, Bedrijfseconomische Dienst Den Bosch De 'buitenlandse correspondenten' van Vers van 't Vat hebben ook deze maand een bijzondere bijdrage geleverd. Israël - Anton de Vries Washington - Marguerite Ruys

Jaarverslagen en Personeelsbladen Heineken

Vers van 't Vat | 1999 | | pagina 17