Kort en krachtig y K-® mi WERELDZAKEN DE VERPAKKERS DE MAKERS DE VERKOPERS DE VERNIEUWERS DE VERVOERDERS VOOR U GEKNIPT AANKONDIGING RECEPTIE DE BEELDVORMERS GEACHTE CONSUMENTENSERVICE DE BEELDVORMERS DE VRAAG GEFLITST LEZERSACTIE: WIN EEN BIERBQ 10 1.2 14 1,S' 22 22 24 24 25 27 28 ■jn Je hoort het vaak: "Moet dat nu, al die veranderingen, is het dan nooit afgelopen?" We vergeten dan dat wij zelf als consument, als burger, als bedrijf of als werknemer met z'n allen de aanjagers zijn van dit proces. Wij willen onszelf ontplooien in werk en vrije tijd, in materiële en in immateriële zin. We willen wat van de wereld zien, een eigen huis hebben, "internetten", op een terrasje zitten, kunst bekijken of kopen etcetera. Allemaal prachtig, maar onderdeel van de prijs hiervan is constante verandering. Dit vraagt veel van ons allemaal. Oók binnen Heineken. De bereidheid tot verandering alléén is niet (meer) genoeg. We moeten gericht en (pro-) actief zijn, buiten de box kunnen den ken en voortvarend implementeren. Inderdaad: "Focus, cre ativiteit en urgentie". In de nadagen van het "Mensen Maken Heineken"-proces staan we alweer voor de volgende grote uitdaging. Mede om de Supply Chain filosofie mogelijk te maken, moeten we onze huidige complexe computersystemen omzetten in een geïnte greerd bedrijfssysteem. Binnen het Heineken-concern hebben we daarom afgesproken hiervoor het Duitse SAP-systeem te gebruiken. De komende jaren zal er naast het gewone werk zeer veel gevraagd worden van met name de gebruikers van de bestaan de systemen. Zij zijn degenen die SAP moeten "vormen" tot de ruggengraat van het geïntegreerd aansturen van de gehele keten. Ik reken op hun en uw aller inzet, want"samen Maken Mensen niet alleen Heineken, maar ook de toekomst van Heineken". Erik Korthals Altes '9 i; Sociaal Beleid 2000 Redactie vraagt reacties Interview met mw. Dekker, voorzitter van de Raad van Commissarissen van Heineken Nederlands Beheer Heineken neemt Spaanse CruzCampo over Heineken present bij EBC-congres Nieuwe platenwasser in De Drie Koepels Vrumona gaat over op transparante witte fles Raad van Bestuursvoorzitter Vuursteen in gesprek met Verpakken Zoeterwoude Bossche filtratieteam werkt met gelagerd bier-matrix Minder wortgeur door condensors op Zoeterwoudse wortketels HEI SOCIETY DE BEELDVORMERS X-PL'OOR tour van start Royal Club deelt winegums uit Hoofdrol voor fotograaf in nieuwe Heineken commercial Nieuwe Brand-commercial DE MOMENTOPNAME Geïmproviseerde buitenlunch in Groningen Buitendienst Vrumona scoort buitengewoon goed Met familie en kennissen naar de brouwerij Rocken in Waalwijkse De Mads Opening Heineken Learning Center Zoeterwoudse helderbiermatrix naar Spanje Ideeënbus Stars on Stage: nieuw stageprogramma bij Heineken PERSOONLIJK DCS-Export neemt nieuw containeropstelterrein in gebruik Vliegende non (vrachtwagens) in Den Bosch Nieuw: Heineken Nightlive Hoe lekker is Rivella? Geslaagde finale UEFA Champions League Finale Amstel Cup Foutje... Cartoon van Henk Visser Colofon redactie Vers van 't Vat 8 15 20 20 26 Bijlage bij dit nummer: Een folder over de introductie van de euro. Zie pagina 23

Jaarverslagen en Personeelsbladen Heineken

Vers van 't Vat | 1999 | | pagina 2