De Stelling ltst e "Heineken heeft nog nooit iets definitiefs over thuiswerken bij ons neergelegd. Er staat dus ook geen discussie tegenover deze stelling. Als het een discussie was en Heineken zou inderdaad tegen thuiswerken zijn, dan moet er zeker over gesproken worden." Joke Kneppers, secretaris GOR, Zoeterwoude "Ik ben het met die stelling eens. Ik weet niet hoe dat in bijvoorbeeld Zoeterwoude gaat, maar hier in Limburg is thuiswerken niet gebrui kelijk. Ik werk wel thuis, maar meer Uw mening telt. Ook bij de redactie. Daarom starten we met ingang van deze maand een nieuwe rubriek De Stelling', waarop u kunt reageren. Onze stelling luidt: 'Heineken bevordert het thuiswerken niet genoeg. We vroegen (telefonisch) enkele collega's om een reactie: in mijn eigen tijd: ik maak adver tenties thuis voor Heineken. Eenvoudigweg omdat ik op kantoor de apparatuur niet heb staan. Zou Heineken thuiswerken bevorderen, dan zou ik daar denk ik wel gebruik van willen maken. Is toch handig in verband met het fileprobleem." Eddie Vandevenne, commercieel assis tent, Heerlen "Of Heineken dat wei of niet bevor dert, kan ik niet goed beoordelen. Wellicht kunnen jullie daar beter iemand van kantoor naar vragen. Bovendien zou ik niet eens kunnen thuiswerken, omdat ik geen kan toorbaan heb. Ik neem de telefoon op en ik ontvang bezoek en dat moet je altijd op kantoor blijven doen." Josephine van Walbeek, telefoniste/receptioniste, Hoofddorp "Ik denk dat er een cultuurverande ring voor nodig is om binnen Heineken thuiswerken geaccep teerd te krijgen. In de praktijk is het ook moeilijk realiseerbaar. In veel functies moet je op kantoor zijn. Thuiswerken is denk ik alleen mogelijk als je een afspraak buiten de deur hebt en voor of na die tijd nog wat thuis moet doen." Peter Everts, persvoorlichter Zoeterwoude Wilt u ook reageren op onze stelling? Dat kan via onze website op het Browsehuis (zie colofon). Ook nieuwe stellingen zijn van harte welkom. Redactie: Marguerite de Ruijter Redactie: Karien Ris "Mijn grootste hobby is het verzamelen van Heineken-artikelen", vertelt de heer Manie uit Den Bosch. En daarom heeft hij een Heineken-etiket uitvergroot en door zijn moeder laten knopen. "Zo is een grandioos vloerkleed ontstaan van meer dan 35.000 strengetjes wol", aldus de verzamelaar. De andere inzenders mogen dan geen verzamelaars zijn, hart voor ons product hebben ze in ieder geval! 1. Dhr. Manie uit Den Bosch 2. Dhr. Roosmaalen uit Den Bosch 3. Dhr. Van der Brug uit Zoeterwoude 4. Dhr. Van der Ploeg uit Lisse U kunt uw opmerkelijke foto's blijven insturen naar de redactie van Vers van 't Vat (zie colofon op pagina 28). Foto's waarop dieren en/of kinderen met een van onze bierproducten staan, kunnen wij helaas niet afdrukken.

Jaarverslagen en Personeelsbladen Heineken

Vers van 't Vat | 1999 | | pagina 27