Samenwerking Golden Tulip Groep verlengd Heineken ondersteunt Kikkercomplex Duinrell Graaf van Zuylen van Nijevelt en dhr. Ruys, Foto: Henk de Graaf Dat het ondertekenen van een samenwerkingscontract vaak een feestelijke gebeurtenis is, bleek eens temeer uit de bijeenkomst die eind april in attractiepark Duinrell plaatsvond. Daar verwelkomde de familie Van Zuylen van Nijevelt ter gelegenheid van de opening van het nieuwe kikkercomplex een delegatie van Heineken. Daar benadrukte de heer Van Till, accountmanager van Heineken. nog eens de hartelijke relatie die er tussen Duinrell en Heineken bestaat. "Ik ben zeer verheugd met het feit dat we al zolang met het Wassenaarse park samenwerken." En ook graaf Van Zuylen van Nijevelt haalde in zijn toespraak de prettige samenwerking aan. "Ik kan me Duinrell niet voorstellen zonder Heineken". meen de hij oprecht. De heren Ruys. De Ridder, Hamel. Colly. Weber en Van Till werden vervolgens vergast op een ritje in de postkoets door het park. Daarna gingen zij op weg naar de kikkertuin. waar ze konden aanschuiven voor een lunch. Speciaal voor de gelegenheid serveerde het cateringbedrijf biersoep, waaraan de heren zich na enige aarzeling met smaak tegoed deden. Speeches door de heren Ruys (Raad van Bestuur Heineken) en Van Zuylen van Nijevelt maakten de feestelijke gebeurtenis compleet. Vervolgens stond een rondleiding door het vernieuwde Kikker complex op het programma, dat op de plaats is gekomen van het in 1996 afgebrande, gelijknamige complex. Twee restaurants, een supermarkt, snackbar. Ierse pub. bowlingbaan en een aantal zalen maken deel uit van het nieuwe Duinrell. De familie besloot deze zalen te bouwen, omdat ze van plan is Duinrell het gehele jaar door te benutten. Het aantal bezoekers van Duinrell is van oorsprong immers zeer seizoensgebonden. Door onder meer het zalencomplex en een aantal vakantiebungalows te verhuren kan het complex ook gedurende de wintermaanden worden gebruikt. "Er is nu ruimte voor tweeduizend gasten gecreëerd en daarbij kan Heineken wederom een belangrijke rol gaan spelen." Aldus de graaf. Kar ie n Kis. Foto: PK Heineken sloot 16 april in Villa Rozenrust te Leidschendam een nieuwe samenwerkingsovereenkomst af met de Golden Tulip Group, een voor ons zeer belangrijke Nederlandse hotelketen. Van beide kanten werd enthousiast gereageerd op deze gebeurtenis. "Ik ben bijzonder verheugd over het feit dat de relatie die wij reeds 25 jaar met Golden Tulip hebben, wordt gecontinueerd." Aldus de reactie van Jan Colly, hoofd National Account Management Horeca, op de contractondertekening met de hotelketen. En de heer Menkveld. director of Purchasing Golden Tulip liet weten dat Heineken hèt biermerk is dat nog steeds het best past bij de positionering van de Golden Tulip Groep. Karien Kis Foto's: Henk de Graaf en PK bureau G. 'F.

Jaarverslagen en Personeelsbladen Heineken

Vers van 't Vat | 1999 | | pagina 21