ET SISI GEKLEURD HIAA DE AVOMP- VIERDAAGSE avond VETERSf ST \\N 3G I Aan het eind van een dinsdagmiddag in april troffen Frans van der Wallen en Rudy Mispelblom elkaar in een goede stemming voor het Scheveningse Kurhaus. Aanleiding v was de uitreiking van de Amstel Vriendschapstrofee van Frans van der Wallen aan zijn collega van het Bouwadviesburo, Rudy Mispelblom. Gezeten aan de bar van het prachtige negentien- de-eeuwse Kurhaus halen de heren herinneringen op aan een druk ke, zij het mooie tijd. "Ik wil de Amstel Vriend schapstrofee graag overhandigen aan de heer Rudy Mispelblom. De reden hiervoor is dat wij in de jaren 1980-1981 voor het vernieuwde Scheveningen zo'n ontzettende inzet hebben moeten geven voor Heineken en Amstel dat er een vriendschaps band is ontstaan. We zoeken elkaar niet thuis op, maar weten wel dat we te allen tijde op elkaar kunnen reke nen", vertelt Frans van der Wallen, die vorige maand de trofee in ontvangst mocht nemen. "Natuurlijk betekent het niet dat de andere collega's van Heineken en Amstel niet tot de vriendenclub zou den behoren, maar ik mag de trofee helaas maar aan één iemand overhan digen." Rudy Mispelblom was ver baasd toen hij hoorde dat hij de trofee van zijn collega zou krijgen. "Frans is een populaire jongen in de horeca- scene en hij heeft veel vrienden. Ik vind het een eer dat hij de trofee juist aan mij geeft. Net als Frans heb ik bij zonder goede herinneringen aan onze samenwerking." Rudy Mispelblom weet aan wie hij de trofee wil geven, "maar dat houd ik voorlopig nog geheim." I: Voor de avondvierdaagse geven Sisi Action en Sisi Shaky kinderen een kleinigheidje mee in de vorm van sportieve veters. De vrolijk gekleurde veters met Sisi-logo zijn ver krijgbaar bij aankoop van de volgende verpakkingen: Sisi Action 1 literfles en 2x25 cl flesjes en Sisi Shaky 1 literpak en 3 x 20 cl pakjes. BIJ AANKOOP VAN S'SI ACTION OF SISI SHAK Sisi Action, een verantwoorde drank zonder prik met extra vitaminen en druivensuiker, en Sisi Shaky, waaraan yoghurt is toegevoegd, zijn twee wel kome varianten binnen het frisdran ken-segment. De actie loopt van begin mei tot de derde week van mei en wordt ondersteund met Point of Sale-materiaal waaronder een hangkaart, een kratposter en een schapkaart.

Jaarverslagen en Personeelsbladen Heineken

Vers van 't Vat | 1999 | | pagina 6