eineken Heineken introduceert 1 liter blik HEINEKEN BEKROONT )E CONSUMENT Gróót bliknieuws van Heineken: trade zoeterwoude - Onder het motto 'Een Rondje van Oranje' heeft Heine ken een presentje voor de feestvier ders op Koninginnedag in petto. In een unieke actieverpakking treft de consument vanaf de derde week van april bij een actieverpakking van twee tezamen verpakte sixpacks Heineken een Oranje kroontje aan. Feestgan gers wordt geadviseerd snel hun slag te slaan omdat de oplage beperkt is. De actieverpakking is alleen verkrijg baar bij Albert Heijn en wordt op de winkelvloer ruimschoots onder steund met displays en een topcard met de tekst 'Rondje van Oranje'. Als eerste van alle Nederlandse brouwers, brengt Heineken eind april zijn bier in een literverpakking op de markt. Het gaat om een tijdelijke actie. Het grote blik zal op de winkel vloer opvallen door zijn strakke, eigentijdse uitstraling. De zilver grijze verpakking met de wikkel in het bekende Heineken-groen is een echte blikvanger, die doet denken aan het 007-blik dat in 1997 verkrijgbaar was. Als ondersteuning op de winkelvloer treft de consument een hangkaart aan met de tekst 'Pak aan!' De hang kaart heeft een in het oog springende oranje kleur; een knipoog naar Koninginnedag.

Jaarverslagen en Personeelsbladen Heineken

Vers van 't Vat | 1999 | | pagina 13